Nu Online
Momenteel zijn er 321 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen en bruidslingerie check!

17-6-2012 12:11:40
Hey brides to be,

Een aantal weken geleden zijn we naar Antwerpen geweest om onze trouwringen te gaan kiezen. De man in de winkel vertelde ons dat het normaal 2 weken ging duren tegen dat ze gingen binnen komen. Ik donderdag tegen men ventje. Normaal gaat ie zaterdag bellen want t is dan 2 weken geleden. De vrijdag belde hij! Yes, mooi op tijd. De vrijdagavond beslist om de zaterdag over en t weer een dagje naar Antwerpen te gaan. (Dit is voor ons ongeveer 120 km, dus 1u15min rijden). Mijn vriend die had de nacht, dus die is 's morgens om 8u in z'n bed gekropen en om 10u op gestaan om op tijd te kunnen vertrekken. Om 13u20 zijn we dan in Deurne (bij mijn tante) toegekomen. We zijn een beetje gaan wandelen en we zijn eerst naar de lingeriewinkel Svelta geweest om eens naar de bruidslingerie te gaan kijken. Ik heb er een figuurcorrigerende body met bh gevonden! In mijn vaste lingeriewinkel hebben ze dit niet. Ze waren er super vriendelijk! Mijn tante trouwt 2 weken voor mij en we hebben hetzelfde gekozen! Grappig gewoon, maar er zit maar eeen grote 10 jaar tussen men tanteke en mezelf! Men tante haar ne toekomstige moest werken dus zijn we een beetje gaan winkelen en hebben we om 16u30 afgesproken in de juwelier en zij de hunnen en wij onze ringen gepast. De onze zaten perfect! Die van me tante nie, die waren veel te groot! Nog een geluk dat die man ons heeft geholpen.

Dus dat zijn 2 dingen die we kunnen afvinken!!

groetjes ene gelukkige bride to be

Lieze
1-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 619

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik18-6-2012 14:18:13

Leuk hè als je weer wat kunt aanvinken! Nog eventjes en het is september.... Wat kijk ik ernaar uit!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...