Nu Online
Momenteel zijn er 326 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellen was TOP!!

17-6-2012 14:43:48
Gisteren m'n vrijgezellen gehad en wat ben ik BLIJ met zo'n vriendinnen!!

M'n zus bleef bij ons slapen en was dus al wakker om 7u. Niet van de zenuwen of stress, maar gewoon klaarwakker! M'n toekomstige had heel de week in Engeland gezeten voor 't werk dus was ik best wel blij dat we zo vroeg wakker werden. Toen, rond 8u30 vertrok m'n zus naar mistery person 1. Ik had al vrij snel door wie dat zou zijn, maar Tom en ik moesten onze internationale paspoorten al gaan oppikken op de gemeente. Nadien reden we door naar de juwelier om onze ringen op te halen! Wat een leuk moment was dit, ze liggen nu veilig bij ons hier in de kast!

Toen we terug thuiskwamen was m'n zus ook net terug toegekomen. Snel iets gegeten want om 11u30 moesten we vertrekken naar m'n vriendin! Oepsie, ik was nog vergeten om m'n witte kledij aan te trekken! Snel snel die kleertjes aangedaan en hup de wagen in! Ze had haar auto dus helemaal voorzien van witte en roze ballonnen en witte voile echt heeel leuk! Dit had ze dus samen met m'n vriendin Els (mistery person 1) gedaan.

We maakten een tussenstop in Rupelmonde om dan richting Beveren te rijden en uiteindelijk in Melsele te belanden!
Daar een glaasje cava gedronken en Claudia had lekkere (gezonde!) hapjes voorzien. Toen ging de bel, ding dong... 2 heel erg vriendelijke dames namen hun entree en we werden allemaal voorzien van make-up. Echt super fijn! Ik ben normaal niet zo het type die zich fel zou schminken, maar ik kreeg een lichtblauwe met iets donkerder blauw op m'n ogen (t-shirt had licht blauwe tekening). De ene had al een fellere kleur dan de ander. Vroeg de make-up artieste "is het voor een fotoshoot ofzo?" De meiden zelf waren 'n beetje geschrokken want dat hadden ze niet verwacht!

Wanneer we dus allemaal voorzien waren van make-up verdween men bridal team eventjes om zich om te kleden. Ze hadden allemaal glitter and glamour kledij aangetrokken met een donkere broek. Heel erg fijn het contrast zo met mij aangezien ik in 't wit was!

Snel naar de 2de locatie, Beveren. Ze hadden iets in elkaar gestoken maar blijkbaar was dit recent van adres veranderd! Beetje paniek, want we waren al een beetje te laat! Toen ik ongeveer doorhad wat het was riep ik: "als jullie de fotograaf zoeken, die zit hier 'n beetje verder" Haha, zo gelachen! Ik wist beter waar die zat dan zijzelf!

We kwamen binnen, heel erg vriendelijke man trouwens, en werden door m'n zus (getuige) voorzien van kleine hoedjes! Echt leuk, met zo birdcage veil en pluimkes! Iedereen had een andere kleur, paste perfect ook bij de make-up .
Ongeveer een uur duurde de oh zo toffe shoot en vrijdag gaan m'n zus en ik de foto's bekijken. Hiervan krijg ik 1 grote van 30 x 30 naar keuze en de rest gaan we op CD vragen.

Ging onze toch verder, toch nog eventjes naar Melsele want de wolken dreigden boven onze hoofden! Hup om de paraplu's, snel nog een fles cava meenemen en op naar locatie 3!

Aankomst Sinksefoor Antwerpen! Liepen we op ons gemakje rond en hadden wel wat beziens (tja tis nu ni of je elke dag met een hoedje op je hoofd rondloopt en laat staan met 5 in totaal!) Plots zagen we een bende mannen die erg hard aan het lachen waren en ik herkende de hoop direct! Het was m'n verloofde zijn team!! Snel omdraaien want we wilden elkaar absoluut NIET zien! Kan voor sommige misschien raar klinken maar dan ben je weer wat tijd kwijt uiteindelijk en 't moest een verrassing bijven!

Daar bij een italiaan gaan eten, heel lekker en heb na afloop nog een oranje I LOVE YOU lollie gekregen!

Liepen we nogmaals over de Sinksefoor en gingen we met z'n 5ven in het reuzenrad! Echt een hele bedoening, omdat Els er is achtergekomen dat ze hoogtevrees heeft! Heel grappige foto's en leuke momenten beleefd! Eens uit het reuzenrad, cocktails gaan drinken (de mijne was FOR FREE en extra alcohol voor de vrijgezel).

Nadien even naar Bocadero maar 't was er vrij kalm en koud aan 't worden, dus zijn we na een uurtje terug richting de Markt vertrokken. Daar naar De Vuile Was geweest en daar zaten misschien wel 3 of 4 andere vrijgezellenteams! Was echt fijn om te zien, al die verschillende thema's . Heel erg veel Nederlanders ook daar; "Ben je wel zeker dat je wil trouwen, je kan je er nu nog uitlullen hoor" en "Veel sterkte" Haha best wel grappig!

Nadien alle dames veilig terug thuis afgezet en konden we zelf ook richting ons bed!

Ik heb echt een fan-tas-tische vrijgezellen gehad (ben helemaal niet het type dat van uitgaan houdt) en daar hebben m'n meiden echtwel rekening mee gehouden! Een uurtje nadat ik thuiswas kwam m'n verloofde toe en die zag er uit! Ze hadden zijn teennagels en vingernagels in het roze rood gelakt(!!) voorzien van mascara en een potloodlijntje, blush én zijn benen GEWAXT! Hahaha, hier en daar staan zo nog plukjes haar echt supergrappig . Hij was als vrouw verkleed en had een handtas bij zich, alle vrouwen die wilden mochten eens in zijn tas grabbelen en hetgene ze eruit namen mochten ze op hem uitvoeren. Jammer genoeg voor hem dan hebben er velen de waxstrips genomen, benen nog vol met plak uiteraard! Nadien zijn ze gaan eten in Maskara (Borsbeek/Boechout) maar hij heeft hem ook heel erg goed gehad!

Graag wil ik m'n meidenteam nog eens extra bedanken dus; dank je wel Kathy (zus), Els, Claudia en Sophie I HAD THE TIME OF MY LIFE

M'n excuses alvast voor het (misschien) te gedetailleerde verslagje maar ik wilde jullie graag alles vertellen!

Nu is de laatste rechte lijn naar onze trouw echt ingezet! Nog 8 dagen werken en m'n 25ste verjaardag vieren op 27 juni.

Ik zou zeggen laat maar komen 30 juni 2012, we hebben lang genoeg moeten wachten!

Vele groetjes!
Voor allen die hun vrijgezellen nog moeten hebben, geniet ook hiervan want de dag is ook héél snel om!!

Niki
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 898

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik17-6-2012 15:03:15

Oh, zo leuk!!
Helemaal hoe ik het ook zou willen!
Ben zo benieuwd...blijkbaar hebben al mijn vriendinnen deze week dé mail gehad met een uitgewerkt programma...spannend!
Onze vrijgezelle is op 4 augustus, dus ik tel af!

De foto zal een zeer leuk aandenken zijn aan deze superdag!

Nog eventjes aftellen nu...jullie W-Day komt er ook bijna aan!!

groetjes

Niki
30-6-2012
 Meld misbruik17-6-2012 15:05:04

Hoi Sandra,

Echtwaar beter kon ik het mij niet voorstellen, helemaal zoals ik het wou hebben! Die foto's zal ik m'n hele leven koesteren :-)

Geniet ervan hé, want het is zo snel voorbij! Nog een paar daagjes werken en 't is eindelijk zo ver :-)

Groetjes

cindy
22-9-2012
 Meld misbruik17-6-2012 22:05:45

Lijkt me een heel leuke vrijgezelledag .Spijtig dat we zelf geen inspraak hebben,ik denk dat we allemaal hopen op zo een leuke dag.

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik17-6-2012 22:29:12

Nog veel aftelplezier ;-)!!!

tima
8-9-2012
 Meld misbruik17-6-2012 22:39:47

hier van mij ook 4/8 kheb al opgevangen dat sommigen van de groep hebben gezegd dat ik dit niet zou willen andere die zeiden ze zal wel moeten ja de zenuwen komen op hoor kweet al dat ze om 12 u om me komen that's it
het jouwe lijkt me super leuke herineringen geen vernederingen . wat ik soms zie op mijn trein amaai vorig weekend een reuze baby en super mario mee moest er vroeger altijd keihard mee lachen maat nu denk ik zo van binnenkort is het gij die daar zit

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik18-6-2012 8:47:34

Ik wil absoluut geen onnozel pakje aan en ook geen snoepjes of iets anders verkopen...
Ik wil ook geen andere mensen 'lastig vallen' met mijn bachelorette...gewoon fun met de vriendinnen...benieuwd of ze het zo gaan georganiseerd hebben :-)

groetjes!

Niki
30-6-2012
 Meld misbruik18-6-2012 9:01:33

Ik had da op voorhand goe duidelijk gemaakt en zei; Als ik dinge moet doen die tégen mijn zin zijn, veel plezier dan maar ik ga naar huis! Ze weten ook da ik da echt meen dusja :-) 't zou zonde geweest zijn voor hun geld dan!

Zaterdag nog eens de jurk passen en dan the final countdown :-)

Géén stress, zenuwen of kriebels te bespeuren... Vrij raar maar ik hou er wel van!

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...