Terug naar overzicht
ik weet niet waar je dit zou kunnen vinden, mss eens kijken op Etsy.com en anders..zelf maken?
goh, ik denk ook gewoon zelf maken...Een mooi ontwerpje zoeken of tekenen, printen of copieren en dan knippen maar :-)in vb Veritas kan je mooie kopspelden vinden in allerlei kleuren.
hmmm... het is net dat knippen dat ik al niet zag zitten hihi... Ok, mss toch maar eens achter een soort van 'template' zoeken... héhéAlvast bedankt!
In sommige hobbywinkels/knutselwinkels kan je van die vorm-knijpers kopen in verschillende figuurtjes. Dat is een soort van perforator maar in plaats van gaatjes knip je dan hartjes of bloemetjes,... Misschien kan dit wel helpen om de figuurtjes te kknippen. Ik heb ze ook al in de fun zien liggen.
Die perforators waar Annelies over spreekt noemen "pons" "één pon" "twee pons" :)zo'n pons heb je in duizend vormen en soorten, in ava heb je er een aantal, maar online kan je er vééééél kopen.je perforeert dan zelf je figuurtjes, ipv te moeten knippen :)het gaatje in het midden maak je gewoon met het kopspeldje zelf.
deze nacht had ik ook nog een idee :-dmisschien kan je dit vinden in hobbywinkels of waar ze gerief verkopen voor 'scrapbooks' dat zijn zo van die kaarten en boekjes enz dat je zelf helemaal kan decoreren.dit zijn dan vaak gekleurde papiertjes, stickertjes enz... wie weet... :-)soms hebben ze dit ook wel bij Kruidvat, Blokker enz
De ponsjes van Heidi schoten me ook meteen te binnen. Zeker in NL hobbywebshops is het assortiment soms enorm!Of als je veel wilt ponsen, kun je eentje in de vorm van een ovaaltje kopen en dan kun je de bloemetejs zelf samenstellen.PS: Als je ponsje een beetje bot wordt, moet je een paar keer een stukje aluminiumpapier ponsen en dan wordt ie terug superscherp. Ik spreek uit ervaring, want per uitnodiging moesten er 16 hoekjes afgerond worden met een ponsje, en 4 per misboekje, en 4 per kaartje aan de snoepzakjes, enz. Dus ik heb al wat afgeponst :-)Groeten,Iris