Nu Online
Momenteel zijn er 308 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie weet waar ik dit kan vinden

17-6-2012 20:56:12
Hellow
Wie weet waar ik deze papieren 'bloemtje' kan vinden??
Mag ook online. Ik heb al in de ava gekeken maar vind het niet..
Moet niet perse bloemetje te zijn, liefst in wit of donker rood...

An
18-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 456

Evi
18-8-2012
 Meld misbruik17-6-2012 21:06:53

ik weet niet waar je dit zou kunnen vinden, mss eens kijken op Etsy.com en anders..zelf maken?

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik17-6-2012 21:34:56

goh, ik denk ook gewoon zelf maken...
Een mooi ontwerpje zoeken of tekenen, printen of copieren en dan knippen maar :-)
in vb Veritas kan je mooie kopspelden vinden in allerlei kleuren.

An
18-8-2012
 Meld misbruik17-6-2012 21:38:30

hmmm... het is net dat knippen dat ik al niet zag zitten hihi...

Ok, mss toch maar eens achter een soort van 'template' zoeken... héhé
Alvast bedankt!

Annelies
27-7-2012
 Meld misbruik18-6-2012 8:18:13

In sommige hobbywinkels/knutselwinkels kan je van die vorm-knijpers kopen in verschillende figuurtjes. Dat is een soort van perforator maar in plaats van gaatjes knip je dan hartjes of bloemetjes,... Misschien kan dit wel helpen om de figuurtjes te kknippen. Ik heb ze ook al in de fun zien liggen.

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik18-6-2012 8:56:48

Die perforators waar Annelies over spreekt noemen "pons" "één pon" "twee pons" :)
zo'n pons heb je in duizend vormen en soorten, in ava heb je er een aantal, maar online kan je er vééééél kopen.
je perforeert dan zelf je figuurtjes, ipv te moeten knippen :)
het gaatje in het midden maak je gewoon met het kopspeldje zelf.

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik18-6-2012 11:57:06

deze nacht had ik ook nog een idee :-d
misschien kan je dit vinden in hobbywinkels of waar ze gerief verkopen voor 'scrapbooks' dat zijn zo van die kaarten en boekjes enz dat je zelf helemaal kan decoreren.dit zijn dan vaak gekleurde papiertjes, stickertjes enz... wie weet... :-)
soms hebben ze dit ook wel bij Kruidvat, Blokker enz

iris
30-6-2012
 Meld misbruik18-6-2012 22:18:35

De ponsjes van Heidi schoten me ook meteen te binnen. Zeker in NL hobbywebshops is het assortiment soms enorm!
Of als je veel wilt ponsen, kun je eentje in de vorm van een ovaaltje kopen en dan kun je de bloemetejs zelf samenstellen.

PS: Als je ponsje een beetje bot wordt, moet je een paar keer een stukje aluminiumpapier ponsen en dan wordt ie terug superscherp. Ik spreek uit ervaring, want per uitnodiging moesten er 16 hoekjes afgerond worden met een ponsje, en 4 per misboekje, en 4 per kaartje aan de snoepzakjes, enz. Dus ik heb al wat afgeponst :-)

Groeten,Iris

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...