Terug naar overzicht
Wij zijn met 25 en gaan dit doen met een oldtimer bus. We kunnen zelfs een glaasje bubbels drinken tijdens de rit :)
Wel zoiets had ik ook in gedachten maar hoe regel je dat dan 'savonds of de volgende morgen om iedereen van de suite terug thuis te krijgen?
Of wat doe je dan met oma's die vroeg naar huis zullen willen?
Wij hebben 16 man in de suite en hebben 2 limo's geregeld.Voor 's avonds zal er een taxi gebeld moeten worden. Als wij naar een trouwfeest gaan laten wij ons afzetten of nemen we de taxi, want er wordt toch altijd gedronken.
wij werken smorgens met een opstappunt aan de parking van de feestzaal. En zo kan iedereen zijn auto nog kwijt in de buurt van de zaal. Enkel de echte bruidswagen komt tot thuis in ons geval.
bij ons ook een bus, en alles in de buurt, na de kerk vertrekken wij voor de foto's met de bus en gaat onze suite naar de feestzaal, en doordat de kerk achter onze woning is, kunnen ze de wagens bij ons parkeren, en nadien ophalen om naar de zaal te rijden...
Wij werken ook met een opstap aan de feestzaal, waar iedereen ook teruggebracht wordt.
Hey Stéphanie, Wij hebben ook een suite van 21 personen en wij hebben deze bus genomen. Daar geraakt net iedereen in en die rijden over heel Belgie. Je moet maar eens een kijkje nemen dan. www.ClassicBus.beGroetjes Sophie
wij hebben ook een oldtimerbus, en iedereen zal zijn auto aan de feestzaal parkeren en dan mee op de bus.
Wij overwegen ook zo'n bus... iemand enig idee hoeveel dit zou kosten? Groetjes!
Hallo!Alvast bedankt voor alle tips! Het idee van de opstapplaats aan de feestzaal lijkt me wel wat maar het probleem is dat de feestzaal in Hooglede is en dat de trouw voor de wet en de broodmaaltijd in Kortrijk doorgaan. Is dat niet wat zot om zo nodeloos over en weer te rijden?
hey, bij ons is het feest in marke, en ze komen met de bus van Marke naar wortegem en dan naar petegem voor de trouw zelf, en dan zo terug naar Marke.dan is iedereen mee en op het gemak.Ik blijf thuis, en mijn ventje gaat 's morgens de auto aan de feestzaal gaan zetten, en dan komen ze nr ons huisje, eten hier wat en vertrekken dan naar de trouw allemaal samen met de bus