Terug naar overzicht
In de kringwinkel kun je vaak grote oude schilderijen kopen, met een ouderwets kader dat je los kunt halen. Die kun je eventueel nog extra blinkend maken door met gouden sprayverf te bespuiten. Ik ben van plan om deze week naar de kringwinkel te gaan om er eentje te halen (waarvan we het doek beschilderen met krijtverf als welkomstbord). Na de trouw zou je hem gerust mogen overnemen, maar wellicht dat een bezoekje aan je lokale kringwinkel al helpt?
Wij zijn hier eigenlijk ook op zoek naar. Heb al van meerdere mensen gehoord dat we deze wel kunnen vinden in kringwinkel. Maar moest je er ergens tegen komen mag je altijd iets laten weten hi. Ben trouwens ook van Limburg.. Groetjes
ben al 2x gaan zien id kringlooop.. Maar helaas zonder resultaatk
In welke winkels ben jij al geweest? Dan hoef k daar al niet te gaan kijken:p
Kringloop in Genk & Opglabbeek :-)
Hey an, in uiterste nood, kan je eventueel nog tot Antwerpen rijden? Ik heb mijn kaders nog, verkoop ze niet maar je mag ze wel lenen, het zijn antieke familiestukken, maar wij gaan er niet gebruiken, E Brugge is dan misschien wat ver, maar mijn mama woont tussen Antwerpen nu Brussel, misschien is dat nog haalbaar, mocht je niets vinden dus, laat maar weten hè, dan reserveer ik er voor je op onze datum :)
Lies!! Ge zijt een schat! Bedankt voor het aanbod, ik hou het zeker in het achterhoofd.Maar ik ga wel nog ff voort zoeken hihi...ik laat het je zeker nog optijd weten!Merci :-)
Wij zoeken ook zo een kader, om de tafelkaartjes op de hangen. Ik ben nog niet gaan kijken en weet dus niet of het zal lukken, maar ik dacht in de Brico of iets gelijkaardigs een soort van deurlijst of plint die mooi afgewerkt is te gaan kopen, op maat te zagen, zelf te monteren en goud te spuiten...
Hey,ik trouw op 7/7/12 en heb een gouden kader die je ook wel mag gebruiken... (zou hem nadien graag terug hebben), maar ik ben ook niet echt uit je regio :D9290 Uitbergen, Oost-Vlaanderen
heyik ben van wvl en verschillende kringloopwinkels gedaan en dan toch gevonden in de ecoshopmss es kijken op rommelmakten?groetjes