Nu Online
Momenteel zijn er 328 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

20 papieren hartjes te koop (Etsy)

18-6-2012 20:58:57
Hallo,
Ik heb op Etsy 20 papieren hartjes gekocht om in de voortuin te zetten op onze huwelijksdag. Ze zijn nog in perfecte staat en ik zou ze dan ook graag verkopen. Oorspronkelijk idee was om deze hartjes in de tuin waar onze viering plaats zou vinden te zetten, maar we hebben besloten om onze viering binnen te houden...
Prijs overeen te komen.
www.etsy.com ( Sea of Paper Hearts)
groetjes,
Karen

Karen
16-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 920

Tina
13-7-2012
 Meld misbruik18-6-2012 21:51:23

hoeveel vraag je ervoor?

ann

Meld misbruik18-6-2012 22:08:57

Dag
Wel mooi!
Wat vraag je ervoor?

groetjes!

Bob

Meld misbruik19-6-2012 11:48:26

Zijn die hartjes nog te koop zoniet waar kan je dat kopen in belgië?

Karen
16-6-2012
 Meld misbruik19-6-2012 21:42:55

Hallo,

Ik heb de hartjes vanop Etsy gehaald. Ze komen uit Australie en zijn handgemaakt met liefdesteksten en gestikt met limoengroene draadjes.
Ik vraag 47 euro voor 20 stuks. Dat is de helft van wat ik er zelf voor betaald heb.
Graag zelf af te halen in Gent (Melle) indien mogelijk.
mijn mailadres: karen_haeck@hotmail.com
Er zijn zeer leuke foto's genomen zaterdag van de hartjes in onze voortuin. Het was een eyecatcher :-)
groetjes,
Karen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...