Terug naar overzicht
Goedemorgen Melissa! Ook hier van stress geen last! Wel gewoon héél benieuwd om het eindresultaat te zien !Waarschijnlijk komt dat ook wel omdat ik nog gewoon aan het werk ben. Deze week heb ik vrijdag nog een vrije dag gepland om kleine prullen te regelen (langs AVA voor stiften, lint, enzo. en voor detailkes gaan kijken bij de Action, ...). Gisteren hebben we ons contract getekend bij de notaris en zijn we bij de tandarts geweest zodat onze tanden mooi proper zijn. Woensdag finaliseer ik de tafelindeling samen met m'n getuige. Donderdag komen de traiteur en DJ nog een laatste keer langs. Zaterdag mag ik mijn kleed gaan halen, en gaan we 's avonds eten met men ouders die dan net terug uit vakantie zijn voor men verjaardag (want die komt er ook nog tussen). Volgende week dinsdag heb ik dan een kleine "vergadering" belegd met de suite om de dag eens te overlopen zodat iedereen duidelijk weet wat van hem verwacht wordt. Volgende woensdag is het dan men verjaardag en vanaf donderdag ben ik met vakantie ! Wedden dat de week nog voorbij zal vliegen! Dikke kus!
wij ook nog maar 10 dagen op de teller, deze week ook nog een gewone werkweek!maar toch moet ik zeggen, ik ben mezelf niet deze week, mijn darmen bewegen anders dan ik zou willen!! ik probeer er niet zoveel aan te denken maar ja: mis boekjes worden gedrukt deze week en menu kaarten, tafels worden definitief gezet!! en mijne stress is niet onder controle te houden!!! gelukkig heb ik vandaag redelijk wat denkwerk en zwaar werk!! en wat verantwoordelijkheid! maar als ik het dan even vergeten ben passeert er dan iemand die zegt: tis niet meer lang he!! en dan zit het weer in mijn gedachten!! dus ja!! goed idee van @ ilse om nog eens af te spreken met de suite!! zaterdag onze vrijgezellen avond!! ben benieuwd!!
Hier ook nog 10 dagen te gaan, en ook hier geen echte stress, wel wat gezonde spanning/nieuwsgierigheid/ongeduld. Zijn nog heel wat kleine prutsen die moeten geregeld worden, zoals de afroeplijst voor de gasten, de menu-kaartjes afmaken, de bedankjes afwerken, nog eens met fotograaf en dJ samenzitten, ... Kortom, ik weet nog wel wat doen
Hoi Melissa,Wij trouwen nu zaterdag maar ook hier verbazend genoeg nog geen zenuwen. Ik had ook gedacht dat ik al helemaal aan het flippen zou zijn maar ben tegen alle verwachtingen in echt superrustig. Ik hoop ook dat het zo blijft!Liefs,Nathalie
NOOOO STRESSS! :-)Ben zo blij, ben alleen echt enthousiast Groetjes!
Stress valt hier ook nog heel goe mee. Besef het denk ik nog niet ten volle dat het volgende week al is :-) Nog een paar kleine dingen te doen en dan is het genieten!!!!
Amai, super dat jullie allen zo weinig stress hebben. Ik was tot vandaag echt een stresskip! Maar gelukkig zijn er vandaag wat dingen opgelost waardoor er precies een zware blok van mijn schouders valt. Morgen mijn misboekjes binnen doen bij de drukker, naar de Ava rijden voor nog wat papier enz, juwelen gaan halen. Maar zie het allemaal nog goed zitten. Enkel het weer hebben we niet in de hand hé. Voorlopig ziet het er naar uit dat we bij ons toch nog wat regen krijgen maar dan nog zullen we allemaal wel stralen op onze grote dag hé!Groetjes Laura
Ik denk dat je weinig stress hebt omdat je alles al goed geregeld hebt. Ik had een kleine twee weken geleden ook geen stress tot dat.... ik vrijdag toch half dagje ging werken omdat ik niets meer ad hand had en mijn baas mij meldde dat we vanaf volgend jaar in Antwerpen moeten gaan werken ipv in Brecht (4 keer zo ver rijden voor mij dus).Toen kreeg ik stress, zijn timing was totaal fout!!!!!! De dag van onze trouw zelf is perfect verlopen. Ik heb wel niet veel gegeten, maar ik denk dat dat van de spanning was. In alle geval: het is al opgelost, maandag gesprek gehad en ik mag deels thuis werken zodat ik niet tijdens drukke uren naar bureel moet.Dus voor alles is een oplossing.
Wij moeten enkel nog onze kledij ophalen en de bedankjes voor de gasten fixen en volgende week vrijdag m'n gelnagels..Doet deugd om alles zo op tijd klaar te hebben. Volgende week zal nog een drukke week worden! Naar huizen gaan kijken, 'n beetje gaan helpen bij de mama thuis in de tuin (onkruid hier en daar wegdoen) en m'n 25ste verjaardag!
Geen stress durf ik niet te zeggen :) het begint toch wat te fladderen in mijn buik :) en mijn darmen doen ook anders dan normaal :) Bij ons is alles zo goed als in orde De tafel indeling hier en daar nog aanpassen. Tekst gastenboek schrijven, we hadden het idee om de feestviltjes zelf te maken, alleen nog weten waar we bierkaartjes kunnen kopen (last minute idee :)) zaterdag naar de ava nog wat spulletjes halen en zaterdag mogen we dan al onze bedankjes afgeven en de rest. zodat de zaal dit allemaal kan klaarzetten. Volgende week ook nog een drukte: - maandagavond gelnagels laten zetten- vanaf woensdag vrij en dan ga ik het kleed gaan halen- donderdag en vrijdag zorgen dat het appartement er piekfijn uitziet, ook nog wat cava en fruitsap kopen, zodat we een glaasje kunnen drinken als mijn toekomstige mij komt halen. - Vrijdag avond moet ik vrienden van slovakije aan de luchthaven gaan halen. Mijn ma wilt vrijdagavond perse een dure fles champagne consumeren en ze blijft dan ook slapen. :)Dus nog heel wat te doen :) Tussendoor zou ik eventueel nog een 2de paar schoenen ergens willen gaan halen.. De meeste raden mij aan om s'avonds open schoenen aan te doen zodat de voetjes niet te hard kunnen opzwellen. En voor de rest hopen op goed weer. :)Veels succes nog met de laatste voorbereidingen.! :)grtjs
We gaan dat goed doen!