Nu Online
Momenteel zijn er 550 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

naamkaartjes

29-8-2006 18:02:26
Hallo allemaal,

Voor onze naamkaartjes zijn we opzoek naar originele ideeën.
Het moet echt iets anders zijn dan gewone papieren naamkaartjes.

Er heeft ons al iemand op het idee grbracht om de namen op steentjes te schrijven. Maar waar kunnen we dan zo een steentjes vinden.

Weet er iemand waar je zo'n steentjes kan vinden of zijn er nog andere ideeën.

Laat het ons weten. Alle hulp is welkom.

Groetjes
Wendy

wendy
13-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 580

Marie
26-8-2006
 Meld misbruik30-8-2006 8:50:52

Hey Wendy,
ik ben zaterdag(26/08) getrouwd! Ik heb steentjes gebruikt voor de tafelschikking. Het waren witte keien, verkrijgbaar in bijna elk tuincentrum of doehetzelf. Met een fijn zwart stiftje heb ik de namen er op geschreven. (Dit moet je wel even oefenen, dus voorzie voldoende stenen). Omdat het veel werk is, heb ik alleen de eretafel gedaan. Maar als je voldoende tijd hebt is het haalbaar voor veel mensen. De reacties waren heel positief. Een aanrader dus.
Groetjes

Karine
16-9-2006
 Meld misbruik30-8-2006 9:16:42

Hoi Wendy,

Ik had gedacht om in de plaats van papieren naamkaartjes een klimop blaadje te nemen per persoon en daarop de namen te schrijven met een goud stiftje of zilver. Ik heb het nog niet geprobeerd maar denk wel dat het mooi is op de tafels.

Groetjes Karine
16-09-2006

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...