Nu Online
Momenteel zijn er 364 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellig !

19-6-2012 11:52:18
Mijn vrijgezellen was écht geweldig :)

om 12u50 kwamen ze mij ophalen... om 8u00 lag ik natuurlijk al klaarwakker ! spannend !

Ik moest klaarstaan in Tiroler-outfit (Heidi uit Tirol, hebje'm?), en voorzien van
- ski-kledij: muts, handschoenen, sjaal, skibril
- bikini, handdoek, zonnebril, zonnecrème
- Duits woordenboek voor in Tirol

Triolerfeestjes konden duren tot in de vroege uurtjes, daarom was er ook slaapplaats voorzien en moest ik ook meenemen
- luchtmatras, slaapzak, tandenborstel, ...

:)

Uiteindelijk zit ik te wachten, voor het raam, en hoor ik vanuit de verte toeters en bellen afkomen: de 4 wagens waren versierd met balonnen en vlaggen, tuuters gingen volop, muziek vollenbak, en maar roepen. op de auto's stonden toepasselijke teksten geschreven: supergrappig scenario daar op straat :)
Ze hadden allemaal een mooi roos topje aan met op de achterkant "heidiroosjes" genoteerd. Ik heb nogal iets met roosjes, dus ook dit was kei-origineel :)

Eerst moest ik een opdracht doen samen met de belangrijkste vrouw in mijn leven: mama, met haar moest ik een schilderij maken van de belangrijkste mannen in ons leven: ik moest papa schilderen en mama moest mijn verloofde schilderen. supergrappig natuurlijk :) dan hebben we mama vriendelijk bedankt voor bewezen diensten :)

Toen kreeg ik een knuffel-wortel-uit-de-ikea met een foto opgespeld van mijn verloofde. Telkens we iemand tegenkwamen moest ik mezelf en mijn verloofde voorstellen !

toen zijn we allemaal in de auto gestapt en vertrokken... naar een welness-center !! 2u lekker sauna-zwambad-stoombad-dompelbad-... met cava : zalig !!!

nadien zijn we met de bende naar de nieuwdonk gegaan, ik ben daar opgegroeid, dus vooral een symbolische locatie.

Omdat mijn vriendinnetjes weten dat ik niet graag mensen lastig val met opdrachten, hadden ze alle opdrachten uitgewerkt dat ik telkens iemand uit de groep moest uitdagen ! superleuk :) We waren met 16, dus er waren 16 opdrachten voor de hele avond.
ballon opblazen tot hij ontploft, zoveel mogelijk zand-engelen maken, schelpjes verzamelen, om ter snelst een koek opeten,.... dan hebben we ook allemaal samen een spelleke "Dikke Berta" gespeeld... echt grappig :) we hebben allemaal spierpijn gehad ervan :p

dan was het opnieuw tijd om door te gaan: nu gingen we naar de avond- en nachtlocatie om te eten en te drinken en te feesten en te slapen :) Ze hadden "De Scheve Villa" kunnen huren voor mijn vrijgezellen, echt een superzotte locatie !! :) geweldig ! we installeerden onze matrasjes en konden gaan aperitieven!

BBQ gedaan, nog vele opdrachtjes, gezellig onder elkaar tetteren, video-quiz met mijn verloofde, "Time's Up wedding edition", "Wie ben ik" .....

kortom, een vrijgezellen volledig op maat ! Quality time met de girls !
ik hou van mijn vriendinnen !

Ook de verloofde had een superleuke avond :)

Heidi
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 823

Sarah
15-8-2014
 Meld misbruik19-6-2012 12:05:24

Hey Heidi,
Leuk om te lezen, zo te zien heb je echt wel een leuke vrijgezellen gehad.
Je boft met zulke vriendinnen!! Nu aftellen naar de grote dag, wens je alvast veel plezier, mooi weer en dat alles is zoals jullie willen.

Groetjes,
Sarah

Femke
8-9-2012
 Meld misbruik19-6-2012 12:29:33

Amai!! Klink super leuk!!!!

Groetjes.

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik19-6-2012 12:57:42

Oh, zo leuk!!!
Zo wil ik het ook...gewoon een hele fijne girls-day :-)!

groetjes!

Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik19-6-2012 14:24:34

Klinkt super! Ik kan't geloven dat je je geamuseerd hebt.
Geniet nu maar verder van de laatste voorbereidingen én daarna van je grote dag!

Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik19-6-2012 14:45:45

Superleuk! Ik zou het inderdaad ook wel zo willen :-) Maar ik moet nog even geduld oefenen... Fijn te horen dat je ervan genoten hebt, op naar 7/7 nu!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...