Nu Online
Momenteel zijn er 335 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

23/6 bruidjes --> Het is bijna aan ons!

20-6-2012 16:35:51
Hoi allemaal,

Hoe gaat het met de mede-23 juni bruidjes? Eindelijk is het dit weekend aan ons! Ik kan het nog steeds niet geloven! Het weer lijkt voorlopig wel mee te vallen hé... Bij ons is bijna alles klaar maar ik moet nog wat spullen naar mijn ouderlijk huis en feestzaal brengen, vanavond pedicure, morgen nog een zonnebankje, vrijdag alles poetsen en versieren en gelnageltjes... Hoe staat het bij jullie? Nog veel werk? Veel stress? Hier geen stress maar wel zenuwen. ;)

Groetjes,
Caro x

Caroline
23-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 575

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik20-6-2012 17:02:22

Het weer ziet er zeker goed uit!!
Geniet van die laatste speciale voorbereidingen...het is bijna zo ver!

Veel plezier en veel liefde gewenst aan alle 23 juni bruidjes!!

groetjes

Sandra

Eline
23-6-2012
 Meld misbruik20-6-2012 18:33:40

Zo goed als alles klaar. Snoepzakjes nog maken voor tafelindeling. Trouwkleed vrijdag afhalen bij naaister. Alleen 1probleem: we hebben nog GEEN OPENINGSDANS!!!!!! We vinden geen nummer dat bij ons past. Ofwel is het te traag ofwel te snel van tempo. Maar tot nu toe geen zenuwen raar maar waar. En het weer ziet er super uit, 20graden en droog!!!!!!

Sofie
23-6-2012
 Meld misbruik21-6-2012 0:26:54

Hier ook geen stres, maar het is wel allemaal zoooo spannend!
De naamkaartjes voor avondfeest nog maken - bedankjes ineen flansen - zonnebank - nageltjes - spullen rondbrengen naar zaal en allerhande helpende mensen - versieren - en dan wat relaxen - op tijd gaan slapen - Genieten!

Eveline
23-6-2012
 Meld misbruik21-6-2012 10:12:25

Hier begint het serieus te kriebelen, het mag er dan gaan zijn! Gisteren bij mijn verloofde zijn ouders de tent gaan opzetten voor de lunch met de suite 's middags. Vandaag hier ook wat kuisen en mogen de mannen de kostuums gaan ophalen. Morgen de auto's en tuin/tent versieren + mezelf laten verwennen met een manicure...

Het weer is ideaal zoals het er nu uitziet, maar we duimen nog even verder voor de zekerheid!

Geniet ervan zaterdag en we zien later elkaars foto's hopelijk even :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...