Terug naar overzicht
Ik ga dit ook volgen. Wij zitten met hetzelfde probleem. Mijn mail adres is tinnev@me.com
ik ook :) jandebbie1@gmail.com
ah oei ik zie net dat dit over een vrijzinnige dienst gaat :) dat is bij ons niet het geval. te snel gelezen dus!
Hehe, wij ook! karen.cooman@hotmail.com
heb jullie ons boekje gemailtsucces er mee groetjes
Heyla...ik heb jullie zojuist ook ons vieringboekje doorgestuurd...de titel van de mail heeft 'FW: Tekeningen' --> was het onderwerp vergeten aan te passen (mailtje van mijn grafisch ontwerpster die mijn eigen tekeningen bewerkt heeft om ze mooi te kunnen drukken), maar dan weten jullie dat dit van mij komt en dus geen virus is ofzo.Hopelijk hebben jullie er iets aan!Lieve groetjesChantal
Zouden jullie het ook nog naar mij kunnen doorsturen? carol_billiet@hotmail.com
Allemaal heel erg bedankt, nu hebben we toch al een beetje zicht op hoe zo'n boekje in elkaar steekt :)
Chantal en Joyce alvast bedankt!
zouden jullie ook het boekje naar mij kunnen sturen? giddeloamy@hotmail.comAlvast bedankt voor jullie hulp x
Ik zou ook heel graag de boekjes ontvangen:bjorn.vanessa@gmail.comerg bedankt!!!
Wij houden ook een vrijzinnige dienst en zijn dringend op zoek naar wat inspiratie... Zouden jullie ons de boekjes ook kunnen bezorgen? Alvast bedankt!! sofie_en_stijn@hotmail.com
Hey, zouden jullie dit ook kunnen doorsturen naar maxime_janssens@hotmail.com. Merci!
Kunnen jullie ze ook naar mij doorsturen? KaatC@hotmail.beBedankt
Als jullie er geen probleem mee hebben, kan het dan ook nog eens naar mij gestuurd worden?Dank je wel medebruidjes!!! remkeh@hotmail.com
Hallo, kunnen jullie de voorbeelden ook even naar ons doorsturen? Dank! Katrijnjeroen@me.com
Sorry verkeerd mail adres gezet :-) jeroenkatrijn@me.com
hey,de boekjes voor een vrijzinnige dienst zijn hier ook meer dan welkom :)irinac_81@hotmail.comgroetjes