Terug naar overzicht
Hey Evi, Nu lijkt dit me persoonlijke nog veel te vroeg... Maar onderschat echter niet hoeveel tijd daar in kruipt! Wij moesten iets van een 80 zakjes vullen en daar ben ik toch makkelijk 2 avonden mee bezig geweest! Dus ik zou zeggen, doe dat een dikke week voor de trouw, dan is alles nog vers en ziet't er nog goed uit, maar dan heb je toch nog tijd genoeg ;) Groetjes, Veerle
Goh, ik ben eigenlijk nu ook al bezig met de bedankjes... Ti's zo'n hele prutswerk dat ik blij ben als ik er ene per dag gedaan krijg (na die ene heb ik al enorm veel zenuwen, oeps!) Ik ga ze gewoon tot dan in een frisse plek bewaren en dan kan er ook niets mis gaan...
Ik heb die van mij toch ook al een drie tal weken klaar hoor. Enkel mijn snoepzakjes voor de kindjes dat zijn er maar 15 maak ik ook pas een week voor de trouw om het snoep ook nog goed te houden. Ik zou zeggen probeer zoveel mogelijk al te maken bevoorbeeld al met die muntjes. Die kan je al wel in zakjes doen he. Maar met de snoepjes zou ik toch ook nog even wachten. Groetjes Sophie
Ik zou ook zeggen, de week ervoor, zeker voor de snoepjes, maar wij moeten onze bedankjes 2 weken voor de trouw aan de feestzaal bezorgen aangezien ze de week ervoor dicht zijn... We gaan ze dus ook op tijd moeten maken. Wij hebben ook de winkelwagenmuntjes en dat is geen probleem maar voor de snoepjes ga ik denk ik op zoek naar snoepjes in een papiertje (bvb frutella of napoleon), die houden volgens mij langer :-).Groetjes!Evelien
Hey! Ik maak mijn bedankje ook zelf doosjes met hartensnoepjes en ik maak ze op 28/06 en ik trouw op 7/07! Dit is de enige moment die ik vrij heb en ik wil die week van de trouw alles klaar hebbenveel succesxxx