TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Linsey
2-6-2012
|
23-6-2012 17:23:08
lipgloss, poeder, deodorant, parfum, nurofen, immodium, motilium, veiligheidsspeld, papieren zakdoek, vochtige doekjes, Compeed, pleisters, maandverband, tampons, id kaart, beetje cash geld voor you never know.
Veel plezier volgende week! Genieten!!!
|
|
Eline
7-7-2012
|
23-6-2012 18:03:44
Een klein naaisetje schijnt ook een aanrader te zijn, misschien een gsm-lader?
Ik hou het in de gaten, want ik ben die van mij ook aan het klaarleggen...
|
|
Serena
25-5-2019
|
23-6-2012 18:17:04
ik steek er in : deo, compeed, pleisters, naaisetje, tandenborstel en tandpasta, make up, inlegkruisjes, evt een propere onderbroek, zakdoeken, flossdraad, handgel, haarlak, schuifspeldjes, veiligheidsdpeldjes, tampons, een washandje en een gastendoekje, parfum, dafalgan, immodium en motilium dat is het zowat denk ik
|
|
Sarah
15-8-2014
|
23-6-2012 20:05:10
Hey Laura, Ik heb eens iemand haar lijste gehad en zijstak erin:
SOS kit
- gewone en blaren-pleisters
- tandenborstel en –pasta - muntjes - talkpoeder - veiligheidsspelden - borstel - haarlak - speldjes / haarkam / elastiekje(s) - naald en garen (zwart en wit) - pijnstillers (perdolan, motilium, maagpilletjes, …) - watjes en -staafjes - eye make up remover - parfum & deo - make-up - inlegkruisjes & maandverband - anti vlekken doekjes - baby doekjes (zo van die vochtige doekjes, goed om je eens op te frissen) - platte schoenen!!!! - foto-ideetjes - paraplu - eigen kodak? - adressenlijst van de fotolocaties ! - dekentje voor in de auto?
Groetjes Sarah
|
|
Sandra
18-5-2012
|
24-6-2012 9:24:49
Als je panty's of kousen draagt, zeker een reservepaae! Een ladder is snel gemaakt!
|
|
amy
4-8-2012
|
24-6-2012 13:23:01
ik wist niet eens dat dit gedaan werd! echt een goede tip
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|