Terug naar overzicht
Ik heb dat gedaan :-) Something old: mijn bruidsjuwelen (die ik tijdens onze eerste feestdagen samen van mijn man had gekregen)Something new: mijn jurkSomething borrowed: mijn mama haar favoriete gouden armbandjeSomething blue: kousenbandAnd a nickle in your shoe ;-) (dat was wel lastig, zeker naar het einde van de avond toe...)
it's a sixpence in your shoe volgens mij :-)old: de juwelen van mijn omanieuw: de jurkblauw: armbandje, golfje voor als t koud isgeleend: moet ik nog... ik ga iets lenen van mijn tante ik weet alleen nog niet wat...sixpence: heb ik :-D
Ik doe het ook! Old: een kruisje van mn schoonmoeder (in handtas)new: kleed natuurlijkborrowed: handtasje van mn nicht, van toen zij trouwdeblue: kousenbandDus ja, is gewoon heel tof hé! :)
ik doe het ook vindt het gewoon leuk old: handtasje van me mama, van toen zij trouwdenew: kleed enzo..borrowd: nog geen idee blue: ik ga 2 of 3 blauwe meches in me haar hebben.en de sixpence weet ik nog nie of ik da ga doen aangezien in open schoenen heb.groetjes Tessa
Hallo!Ik zie dat jij op dezelfde datum trouwt dan ik, leuk :)Ik ga het ook doen, ik heb enkel al 'something blue' namelijk mijn oorbellen die ik zal dragen :)Groetjes
Ik doe het ook! Old: een haarspeld die ik van mijn bompa uit Rome had gekregen toen ik een jaar of 12 was. Hij is verleden november overleden, maar zo is hij er toch wel een beetje bij...New: jurkBorrowed: de kousenband van een zeer goede vriendin, van toen zij trouwdeBlue: mijn schoenen...
Ik ga het ook doen!Het is te zeggen, 4 vriendinnen gaan dit regelen voor mij, iedereen zorgt voor iets.3 van de 4 zijn getrouwd (je moet het krijgen van gelukkig getrouwde vrouwen)Something old: toen mijn vriendin trouwde had zij parels verwerkt in haar bruidsboeket, ik ga van deze parels iets laten maken, armband ofzoSomething new: de vriendin die nog niet getrouwd is zorgt hiervoorSomething borrowed: ze weet nog niet wat ze gaat uitlenen (moet iets zijn dat ze op haar huwelijk heeft gebruikt, stola ofzo)Something blue: ze weet het al maar het is nog een verrassing, ik denk een kousenband met blauw.Voor de sixpence ga ik zelf zorgen, hebben jullie een idee waar ik dit kan vinden?Groetjes,Dorien
Op mijn huwelijk hadden mijn getuigen mij hiermee verrast! Dat was wel heel leuk om nog eens een bijkomend "friends" moment te hebben :-)
Ik ben ook al op zoek gegaan ('t is vroeg, I know...):old: geen ideenew: schoenen, juwelen,...borrowed: een zakdoekblue: mijn brilen tja, die sixpence dien ik ook nog te vinden.
Ik heb dat ook gedaan:Old: het medaillon dat van mijn overleden oma is geweest en via mijn moeder aan mij is gegeven.New: dat is op een trouwdag zoveel hé, maar laten we zeggen mijn lingerie.Borrowed: van mijn schoonmoeder heb ik een mooie gladde ketting geleend om het medaillon aan te hangen.Blue: ik droeg oorbellen met kleine blauwe saffieren in.Silver Sixpence: niet in mijn schoenen gedaan, maar een echte zilveren sixpence uit Engeland laten komen en deze door de juwelier in een zilveren zetting laten zetten, zodat het een bedeltje werd. Deze heb ik op de dag zelf aan mijn bruidsboeket laten hangen en kan ik nu als hanger of bedel aan mijn armband dragen.
Hey Silke,Ik denk bij ons:old: ofwel de kever waar we in trouwen of iets andersnew: kleedje :-)borrowed: ofwel de kever of iets andersblue: heb ik niet meteen in of aan mijn outfit, wel aan mijn bruidsboeket :-)groetjes!
Dank u voor alle leuke reacties! @ Sandra; blauw in uw bruidsboeket is ideaal. Ik een klein blauw strikje aan men kousenband.