Terug naar overzicht
Hey Carmen,Wanneer trouwen jullie eigenlijk?Meestal stuur je uitnodigingen 6 tot 8 weken voor de huwelijksdag op naar de genodigden.Indien je in de zomer trouwt, best iets vroeger om te vermijden dat iedereen zijn reis reeds gepland heeft rond jullie huwelijksdag.Veel succes met de voorbereidingen.Groetjes, Nele.
Volgens mij wordt er niet meer echt zo gekeken naar de juiste "planning" van het versturen van de uitnodigingen. Wij hebben onze ongeveer 8 weken op voorhand verstuurd. Gebruikelijk is inderdaad 6 tot 8 weken op voorhand. Maar gisteren kreeg ik een uitnodiging voor een trouwfeest dat pas in januari is, dus... als je wil dat er niemand afzegt voor je feest is een vroege uitnodiging de beste oplossing :)Veel succes!
hoi Carmen, 6 weken van tevoren. Groetjes Lis
wij trouwen volgende zomer en hebben onze familie en vrienden al ingelicht over de datum, zo kunnen ze er rekening mee houden (of niet)
Wel we trouwen op 28/07/07 en dat is nog al gevaarlijk omdat er dan misschien ook veel mensen op reis gaan of zo. De ouders, broers en zussen en getuigen zijn wel al op de hoogte. Dus ja ik denk dat we ze zo een maand of 2, 3 van tevoren zullen versturen. Bedankt voor de tips!GroetjesCarmen
Beste Carmen,wij trouwen ook volgende zomer, en wij proberen nu al om zoveel mogelijk mensen op de hoogte te brengen om te vermijden dat ze op vakantie zijn. Ik denk dat twee maanden op voorhand wel voldoende is!groetjes,Marijke
Normaal is dat 6 tot 8 weken op voorhand.Wij trouwen op 16 september en hebben ze verstuurd de 2e week van juli denk ik xxx
Wij hebben een 6-tal maand op voorhand al een mailtje gestuurd en de uitnodigingen een 8 weken op voorhand. Enkele vrienden konden al niet meer komen omdat ze enkele dagen voor de 6-maand-barrière tickets voor vliegtuig naar Zuid-Amerika hadden gekocht... Dus mss op tijd een seintje maar de uitnodigingen niet te vroeg...Groetjes,Katrien