Nu Online
Momenteel zijn er 369 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eindelijk officieel !

25-6-2012 9:54:30
... onze feestzaal ligt al een half jaar vast, net als de dj, fotograaf en ceremoniemeester
... ideetjes en inspiratie heb ik al met hooopen opgedaan
... maar enkel de officiêle vraag met ring ontbrak

Dit weekend was het dan zo ver... op een moment en plaats waar ik het totaal niet verwacht had !
Aangezien wij beiden zot zijn van de Dominicaanse republiek had mijn ventje altijd gezegd dat hij me daar ten huwelijk wou vrgane. Ons budget liet echter niet toe dat we een extra reisje maakten hiervoor
Dit weekend was het AfroLatino-festival en konden we eindelijk live gaan kijken naar Juan Luis Guerra (hier hadden we al superlang op gewacht!). Hij is Dominicaan, youtube Burbujas de amor maar eens...
En toen... daar opeens... mijn verloofde had dus beslist om me dan ten huwelijk te vragen op de meest Dominicaanse plaats en sfeer als mogelijk in België. En aangezien hij niet van festivals houdt, en het voor mij een natuurlijke habitat is, betekent dat zelfs nog meer.
Een mooi rood doosje met een praaaachtige ring in : witgoud met 6 kleine briljantjes (omdat we 6 jaar samen zijn) en 1 grote (voor ons zoontje)

Nu konden we dus onze ouders, familie en vrienden op de hoogte brengen ! Joehoe !!

Een hele happy toekomstige bruid
(die constant haar ring zit te bewonderen en zich nu zonder scrupulles op de bruidscollecties, accessoires, uitnodigingen enz kan storten. Whiiiee!! )

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=4229583144113&l=e7f7aaccfa

Carrie
13-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 784

Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik25-6-2012 10:06:58

Super proficiat! Vind het echt een prachtige ring!! En de datum blijft bij hetzelfde?

Super voor jullie, geniet van het gevoel..ik kan ook echt nog naar die ring zitten kijken en denken van wauuw, wat is ie mooi en terugdenken aan dat zalige moment.. Wou soms dat ik het opnieuw kon beleven!

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik25-6-2012 10:17:30

Bedankt :-)
jaja, de datum blijft hetzelfde... lijkt nog zo lang, maar het zal er sneller zal zijn dan we denken

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik25-6-2012 10:23:30

whiiiiii - proficiat !

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik25-6-2012 11:25:37

Proficiat! Erg mooie ring!!!

groetjes

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik25-6-2012 13:42:34

Jeej wat leuk! Prachtige ring... Groetjes

Evy
1-6-2013
 Meld misbruik25-6-2012 21:32:23

Heel mooie ring! Proficiat!

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik27-6-2012 9:14:53

Wat een leuke manier om ten huwelijk gevraagd te worden. En dan nog zo'n mooie ring. Heeft hij die zelf gekozen? Goede smaak ;-)
Proficiat en geniet ervan!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...