Nu Online
Momenteel zijn er 376 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Top Vrijgezellenparty

26-6-2012 19:17:23
Hallo,

Vorige week begon ik toch wel een beetje zenuwen te krijgen voor mijn vrijgezellenfeest, wat gaan ze met mij doen? wat ga ik moet doen? Maar alle geluk hadden mijn vriendinnen mij op voorhand wel wat uitgevraagd over wat ik wel en niet wil doen! En zaterdag was het zover, mijn dag en het was super leuk!

Mijn 2 allerbeste vriendinnen hadden een super mooie koekjestaart gemaakt met mijn naam op!
Ze hadden nog een paar vlessen preseco bij en de andere vriendinnen kwamen stilletjes aan toe bij mijn woonst! Hebben we samen van de taart gegeten en preseco gedronken en toen kreeg ik al een deel van de opdracht te horen! Ik moest een "misslint" dragen met "Bride To Be" op en ik kreeg een gele zwembad met badeendjes aan en die badeendjes moest ik verkopen om zo de hele dag te kunnen eten en drinken (zeer moeilijk voor mij om al die eendjes te verkopen, want ik verzamel dat en wou ze liever zelf houden). Maar als ik uitverkocht was, mocht ik mijn zwemband wel uitdoen, wat natuurlijk wel een voordeel was!
Daarna vertrokken we naar Lier en kreeg ik in het eerste café 2 stickers met opdrachten op die ik moest uitvoeren.
Met alle geluk van de wereld was het braderij in Lier en was het makkelijk om mijn opdrachten te kunnen afwerken.
En we kwamen nog enkele vrijgezellenfeestjes tegen in Lier, wat wel héél leuk was, hebben we nog samen met die mensen een opdracht gedaan!
Nadien met zen allen gaan eten en drinken en dansen...

Het was een zeer leuke dag/avond! Ik moest er helemaal geen zenuwen voor hebben!
Ik zou de dag zo meteen weer over doen!!

Aan iedereen die nog een vrijgezellen krijgt! Veel plezier en geniet ervan! Het gaat sowieso heel fijn zijn!!

Jolien
4-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 0 | Gelezen: 647

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...