TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
tessa
12-12-2012
|
27-6-2012 20:07:33
bij ons zitten de grootouders ook niet in de suite. het is zoals je zegt het is jullie trouw en jullie beslissen. hopelijk kom je er uit! Groetjes tessa
|
|
tamara 7/9/2012
|
27-6-2012 20:13:16
ik heb enkel nog mijn 2 grootmoeders en de een is slecht te been en de andere zal wss niet komen, dus hier ook geen grootouders in suite
|
|
hanne
3-9-2011
|
27-6-2012 20:20:12
Hier wel grootouders in de suite, zelfs 2 oma's met elkaar aangezien hun mannen gestorven zijn. Waarom niet eigenlijk? Die mensen zijn super fier dat ze dat nog mogen meemaken...
Groetjes
Hanne
|
|
Inge
23-5-2009
|
27-6-2012 20:27:53
Hier ook eentje wel, mijn grootvader, en eentje niet, mijn man zijn grootmoeder. Nadien had mijn man zijn oma zo'n spijt dat ze het toch niet gedaan had, maar wij hebben hun zelf laten kiezen.
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
27-6-2012 20:43:35
Toen mijn grootmoeder nog leefde, zei ze me steeds dat ze zo uitkeek naar de dag waarop ik zou trouwen. Jammergenoeg zal ze er niet meer bij zijn. Ik denk dat dit voor grootouders een emotionele dag is die ze graag willen bijwonen. Indien het voor jullie gaat qua vervoer en kleding en zo zou ik toch overwegen om ze te vragen. Ze zullen super blij zijn en wat is er leuker dan supertrotse familie dichtbij je op jullie grote dag?
|
|
Manuela
4-8-2012
|
27-6-2012 21:18:02
Als ik naar m'n eigen grootouders kijk, dan zie ik alleen maar 2 mensen die super hard uitkijken naar die dag en die super fier zijn dat ze hun kleindochter nog zien trouwen.. Maar ja, iedereen z'n keus natuurlijk. Ik denk gewoon dat je ook even aan hun gevoelens moet denken...
|
|
Elke
13-7-2012
|
27-6-2012 21:50:00
Wij hebben enkel nog mijn grootmoeder en grootvader van moeders kant en mijn grootmoeder van vaders kant. Mijn alleenstaande grootmoeder maakt deel uit van de suite (gaat mee op de bus enzo), maar zal niet in de suite lopen bij de in-en uittrede, gewoon omdat ze slecht te been is. Bovendien is ze dementerend en volgens de opstelling zou ze alleen moeten lopen, wat dan echt helemaal niet meer zo evident is. Daarom hebben wij ervoor gekozen om haar niet te laten meelopen. (Ze zal dit toch niet beseffen, we gaan al mogen blij zijn dat ze de dag zelf nog niet vergeten zal zijn dat we trouwen!) Mijn andere grootouders zijn een stukje jonger en zij lopen wel mee in de suite. Zij zijn daar heel erg blij om. Ik vind dat als ze het zelf graag willen en er geen noemenswaardige praktische nadelen zijn, je hen dat wel moet gunnen. Mijn verloofde heeft trouwens twee mannelijke getuigen (beide zonder partner) en zij moeten ook naast elkaar lopen in de suite!
|
|
nancy
14-9-2012
|
27-6-2012 23:52:29
Ik heb nog maar 1 grootmoeder en mijn toekomstige niemand meer. Geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om haar NIET in de suite te zetten. Ik zou haar heel hard kwetsen als ze niet in de suite zou zitten...Maar dat is natuurlijk voor iedereen weer een persoonlijke kwestie hé.
|
|
Ellen
4-8-2012
|
28-6-2012 10:05:30
hey,
wij hadden eerst gedacht om hen wel in de suite op te nemen, maar omwille van praktische redenen hebben we dat dan uiteindelijk toch niet gedaan. En eigenlijk waren de oma's daar heel tevreden mee, want ze zagen het niet zitten om zo'n ganse dag mee op de been te zijn. Ik denk dat je best eens met de grootmoeders overlegt en als zij het zien zitten om een ganse dag mee in de suite te lopen, waarom niet hé?
Groetjes, Ellen
|
|
Caro
1-10-2011
|
28-6-2012 11:55:29
Hey Jolien
Bij ons liepen de grootouders wel mee in de suite. In onze familie is dit zo'n beetje traditie. Wij hebben hen de keuze gelaten, van ons mochten ze mee, maar als ze het niet zagen zitten, dan moesten ze ook niet. Resultaat, mijn twee grootmoeders liepen mee (de één met haar nieuwe partner, de andere liep naast mijn vader). De ene grootmoeder van mijn man liep ook mee, samen met haar partner, maar de andere zag dat niet meer zo goed zitten (zij is alleen en niet goed te been) dus heeft zij beslist niet mee te gaan. Wij vonden dit een goede oplossing.
Misschien kan je best eerst eens vragen aan de grootouders van je verloofde of zij het zien zitten om mee te lopen? Als ze dan zeggen, 'dan loop ik daar zo alleen', dan kan je nog voorstellen dat ze samen lopen... Ik vind dat niet zo raar eigenlijk... Willen ze niet, dan belet dat volgens mij niet,dat jouw grootouders wel meegaan. Ok, het is jullie trouw en jullie beslissen, maar ik vind wel dat je rekening moet houden met de gevoelens van jullie grootouders...als zij dit echt willen, zou ik hen de keuze laten. Succes met de beslissing! Groetjes
|
|
frida
6-2-2010
|
28-6-2012 15:19:32
Waarom vraag je het zelf niet aan de grootouders?
|
|
Jolien
4-8-2012
|
28-6-2012 15:45:37
Omdat ik vind dat zij die keuze niet echt maken! Als wij trouwen bepalen wij wie wel en niet! Maar we zijn eruit! Dit ligt echt moeilijk en bij de beide families is het totaal verschillend!! Maar mijn grootmoeder zei dat ze beter niet mee zou wandelen omdat ze niet goed te been is en liever in de kerk op haar stoel wacht! Ze gaan mee naar het gemeentehuis en kerk en we voorzien voor hen mooie plaatsen, maar echt mee wandelen in de suite niet!
Bedankt allemaa!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|