Terug naar overzicht
Hier idem, wij trouwen een weekje later dan jou, maar als ik eraan denk, dan beginnen de stressbeestjes door m'n lijf te gieren xDAlvast veel succes he!
Spannend. Nu kan je echt beginnen aftellen. Nog heel veel succes met de laatste voorbereidingen!
Hey Stefanie,Het komt echt wel dichterbij nu he.Ik kijk er ook enorm naar uit maar het gaat er sneller zijn dan we denken hoor. :-)En dan daarna de huwelijksreis nog daar kijk ik ook echt naar uit.Hier is alles eigenlijk in orde, alleen de menu's nog maken en dat zal het zo'n beetje zijn denk ik.GroetjesJoeri
@ Manuele: Ik weet wat je bedoeld. Nu ik denk dat het beter is als de zenuwen nu door mijn lijf gieren dan de dag zelf :) misschien ben ik dan de dag zelf wel superrelaxt ;)@ Silke: Mercikes, zal geen probleem zijn :) ik hou van detailwerk, dus dit vind ik echt leuk om te doen nu :)@ Joeri: Ja ze zeggen het toch allemaal dat de dag zelf voorbij vliegt dus als ik daaraan denk hoeven die 29 dagen niet té snel voorbij te gaan :) Waar gaan jullie naartoe op huwelijksreis? Vertrekken jullie onmiddellijk na de trouw?Groetjes
Hey Stefanie,Zaterdag trouwen en woensdag vertrekken we op huwelijksreis naar Bali voor 15 dagen.Dus het is er wel direct na maar toch nog effe tijd genoeg om te bekomen van die mooie dag :-)naar waar gaan jullie?Groetjes
hier ook nog precies 1 maand en ik wordt echt zot!!!!!! ik heb zo veel stress da k gewoon ni meer kan nadenken!!!!!!!!!men to do lijsteke blijft ook maar groeien ipv te slinken!!!
@ Sofie: dat gevoel heb ik soms ook wel. Dan denk ik: "oh, dat zou nog leuk zijn" of "zouden we dat ook niet bestellen?" Zot word ik soms van mijn eigen :) Maar het begint precies wel te minderen :)@Joeri: Oh leuk, 15 dagen Bali! Wij hebben lang getwijfeld, maar uiteindelijk toch een keuze kunnen maken waar we allebei gelukkig mee zijn (wat niet makkelijk is want we hebben twee totaaaal verschillende smaken van vakantie. Als je echt denkt aan grote vakanties en geen citytrips is er nog maar 1 vakantie die we samen hebben gedaan en dat was een week Barcelona :)) Eind september vertrekken we voor 21 dagen naar Zuid-Afrika (is wel leuk om het hier eens te zeggen, want niemand mag het weten. We verklappen het pas op ons avondfeest :)) We hebben dus nog een hele poos er tussen zitten, maar september bleek het beste qua klimaat.Groetjes
Hoi Stefanie, Tof hé zeg... nog één maandje ... Het zal voorbij vliegen! Voor we het weten typen we hier: 'Nog 1 keer slapen...'Ik kijk er al naar uit om de verslagjes van mijn datumgenoten te lezen ;)Laat ons allen samen een kaarsje branden voor goed weer! Al denk ik dat dit niet echt een probleem zal vormen?!Veel liefs,Tiffanie
Hey Tiffanie,Echt hé, het is echt ongelooflijk dat er van die 350 dagen nu nog "maar" 28 overblijven, laat staan als er alleen nog maar uren op die teller staan... :) :)Met het slecht weer de voorbije weken heb ik tegen mijn collega's gezegd dat ik aan het opsparen ben tot aan de trouw. Maar ik wil gerust wel delen hoor ;)Groetjes
ja ik loop er de laatste tijd echt ni meer bij zanne! van de week men sleutels kwijt (echt alles!) en k moest vertrekken... 3 kwartier moete zoeken seg!gisteren op 't werk moest ik geld wegsteken liet ik mijn portefeulle gewoon op 't tafel ligge ipv deze terug weg te steken...