Terug naar overzicht
Heel veel succes! Die van ons is ondertussen al bijna 2 weken geleden en ik geniet nog elke dag na! Vooral genieten is de boodschap want hij vliegt echt wel voorbij! Ik heb van de 1ste tot de laatste minuut genoten en alles op me laten afkomen.... En alles is zeer goed verlopen :-)
Spannend! Veel succes! Geniet van jullie mooie dag!
Oh...spannend!!!!Geniet van jullie mooiste dag é!!groetjes!
De laatste momenten aftellen - maak er een onvergetelijke dag van!
Hier is't ook nog 2 dagen. 'k Moet van gisteren niet meer gaan werken, dus heb genoeg tijd om alle "kleinigheidjes" nog af te werken als voorbereiding.Ook hier nog geen zenuwen of zo.. We zijn er dan ook al lange tijd mee bezig he.Veel plezier zaterdag!
Ik had het ook veeeel erger verwacht.. Maar eens je op het punt bent gekomen dat alle voorbereidingen klaar zijn, heb je geen reden meer om te stressen! :)Ikzelf werk nog tot morgenmiddag, dan om m'n kostuum en rustig toeleven naar zaterdag..Fingers crossed en veel succes allemaal! =)
Veel succes en geniet ervan!!
Ook hier is het aftellen begonnen, maar jammer genoeg niet zonder de nodige stress. Sinds gisterenavond heb ik te horen gekregen dat onze fotolocatie niet kan doorgaan (het was ook al een noodplan) dus nu ben ik nog volop op zoek naar een locatie. Graag hadden we een oud industrieel pand liefst regio Opwijk-Aalst. Iemand nog tips? Want het wordt stilaan dringend. Daarenboven is de leverancier van mijn bedankjes zo vriendelijk 2 weken te laat te leveren, waardoor ik deze pas vandaag kan gaan halen. Moet ook aan elke bedankje nog een kaartje hangen en moet nog volledige dag werken... Pffffffffffff als dat maar goed komt!!!Alleszins aan alle 30-juni-koppels veel plezier toegewenst...
@ Stephanie: ik vrees dat je dit regio Opwijk moeilijk gaat vinden...op Aalst had je Schotte...maar dat zijn ze aan het afbreken zeker? Denk dat je het eerder nog regio Aalst moet zoeken...succes!