Nu Online
Momenteel zijn er 282 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De laatste 2 dagen!

28-6-2012 22:18:32
Vandaag een gigantisch drukke dag gehad!

Vanmorge m'n jurk gaan halen (moest nog een haakje verzet worden), met de mama om bloemekes, cava en hapjes halen, nog enkele versieringskes voor de feestzaal en tafeldecoratie, de MERCI chocoladedozen voor de getuigen en fotokaders om de foto's in te stoppen voor de meiden die m'n vrijgezellen fantastisch in elkaar hadden gestopt! (Hebben een fotoshoot gedaan in 'n studio)

Ik dacht dat ik het nooooit zou zeggen, maar ik heb GEEN STRESS en slaap zo lekker :-) Ben ik echt heel erg blij om!
Morgen m'n nageltjes laten doen en dan zijn we klaar... Na 525 dagen af te tellen is het zaterdag eindelijk zo ver! Het weer ziet er goed uit (niet te warm, niet te koud) en alles is in orde.

Ahhh, ik ben opgelucht! Ik wens alle 30/06 bruidjes (en bruidegommen) héél veel plezier toe, genieten, dat zal ik ook doen!

Een super-ontspannen-bruidje!
Groetjes

Niki
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 636

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik28-6-2012 22:28:33

Niki, je hebt er lang op moeten wachten, geniet nu maar volop!

veronique
30-6-2012
 Meld misbruik29-6-2012 6:59:38

Dag Niki,

hier ook geen stress, en het weer ziet er heel goed uit.
vanavond ook nog de nageltjes, en straks mag ik mijn kleed halen!!
wij kopen van 640 dagen, en kan het nog niet geloven dat het morgen aan ons is!
veel succes allemaal morgen

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik29-6-2012 7:46:36

Na zo lang voorbereiden kan het niet anders dan een perfecte dag worden ;-)!
Geniet er van!!

groetjes

Sandra

freyja
30-6-2012
 Meld misbruik29-6-2012 8:30:10

Ook van mij veel succes aan nikki en al onze andere mede-bruidjes!
Hier geen echte stress voor de trouw zelf, wel wat kriebels en een wat "gehaast gevoel" voor al wat er nog gedaan moet worden:
om 11 u met nagels gaan, om 14u mij haar alvast laten krullen. De rest van de dag zal gevuld zijn met last minute afwerken van de bedankjes, de valiezen maken (vertrekken zondag al) en nog wat klaarzetten voor morgen.

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik29-6-2012 8:52:21

Geniet morgen van jullie mooiste dag!!!

vicky
4-8-2012
 Meld misbruik29-6-2012 22:08:44

Geniet van jullie dag ,en alvast proficiat van ons !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...