TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
winnie
1-9-2012
|
2-7-2012 15:58:13
Beste Jolien, dit kan ik alleen maar toejuichen! :-) Het zijn ongelofelijke, vriendelijke en behulpzame mensen! Zowel mijn mama als ik gaan zaterdag terug voor onze tweede pas van onze kleding. We gaan eerst samen voor een proefkapsel/ make-up zodat we ons al volledig kunnen bewonderen en eventueel nog hier en daar iets kunnen wijzigen. Nog 5 daagjes en ik kan mijn kleedje nog eens passen! Xxx
|
|
Ann
1-9-2012
|
2-7-2012 16:09:09
Vind ik ook. Ik heb er ook gekocht en ben super tevreden van.
|
|
Sara
14-7-2012
|
2-7-2012 21:07:56
Ik deel dezelfde mening als de beide dames hierboven. Mocht zaterdag mijn kleedje gaan halen, maar omdat het bovenaan nog een beetje te "open" stond waardoor er toch redelijk wat inkijk was, hebben ze dat onmiddelijk aangepast, zodat ik mijn kleedje toch mee naar huis kon nemen en niet nog eens moest terug komen!
|
|
Vicky
27-10-2012
|
2-7-2012 22:18:03
Hallo bruidjes,
Helemaal mee akkoord!!!!! Ik heb nu maandag mijn 1e pas (SPANNEND :-)), maar ik ben bij mijn keuze zo goed bijgestaan, en ook wij moeten een heel eindje rijden en hebben een aantal winkels die dichterbij zijn, maar ik heb het ook bij Maxim's gekocht omdat ze ons er supergoed hebben geholpen.
Groetjes
|
|
Karolien
16-6-2012
|
2-7-2012 23:07:40
Zelfde mening... Mijn kleed kwam ook van Maxim's in Mechelen... Had daar inderdaad direct een goed gevoel. Ze vroegen wat mijn smaak was, zagen ook meteen wat het beste bij mijn figuur stond... Was ook heel eerlijk en zei niet zomaar iets om te verkopen... Ik mocht zoveel passen als ik wou, ze hielp me telkens in de jurk... En ze wist zeker waar ze over bezig was.... Het leuke was ook dat bij elke pas die volgde, het altijd dezelfde verkoopster was... Zij kende mijn jurk dan ook het beste. Maar natuurlijk best wel een afspraak maken en ze nemen alle tijd voor je.... Iedereen heeft ook gezegd hoe mooi mijn jurk wel was en hoe mooi en goed hij bij mij paste :-)
|
|
Liesbeth
21-7-2012
|
3-7-2012 7:49:34
Hey Bruidjes,
Bij Maxim's in Aarschot kan je best parkeren aan de videotheek/ijssalon aan de overkant van de straat. Daar is altijd plaats en dat is gratis.
|
|
Jolien
4-8-2012
|
3-7-2012 8:27:47
Hallo,
Heel leuk allemaal! Ik kreeg ook heel goed advies! Ik ben pas 15 kg afgevallen, maar had toch nog last van een klein buikje en ik voelde mij daar niet goed mee en de verkoopster zorgde dan voor kleding waar je het praktisch niet in ziet, al vond zij het niet storen, maar je moet jezelf goed voelen! De verkoopster was eerlijk en op een vriendelijke manier ik ben in winkels echt afgescheept met de woorden "Ja maar dat kleed gaat u niet passen, want daar ben jij te dik voor hoor" ze had mss wel gelijk, maar zo zeg je dat niet! Ik had de 2de keer niet dezelfde verkoopster als de eerste keer, maar ook wel een goede!
Bij onze eerste afspraak kreeg mijn moeder een zetel aangeboden en kopjes koffie en ikzelf kreeg ook iets te drinken! Misschien wel verkooptruk, maar overal doen ze dat niet en dat is toch klantvriendelijk!
Aarschot is voor ons nog verder dan Mechelen, maar in de buurt van de winkel is ook wel parking, maar geen parking aan de winkel zelf!
Ik werd ook goed geholpen tijdens de 2de pasbeurt, met mijn juwelen aan!
Winni, fijn dat je kan gaan passen als je eerst je make-up en proef hebt, dan zie je het totaalpakket al!
Ik kijk er al naaruit om 20 juli mijn kleed nog eens te passen en als alles goed is, mag ik het meenemen, als er nog iets klein moet hersteld worden, doen ze dat ook meteen omdat we van ver moeten komen!
Leuk dat er nog tevreden bruiden zijn!!
|
|
Jolien
4-8-2012
|
3-7-2012 8:30:11
Maxims was trouwens mijn eerste winkel en ik wou het kleed al bestellen, maar de verkoopster had me toch aangeraden om nog een paar andere winkels te doen! dit zouden ook al niet veel winkels zeggen!
Ik ben er echt héél tevreden van en kan deze winkel aan iedereen aanraden!
|
|
winnie
1-9-2012
|
3-7-2012 10:53:35
Jolien, ik denk dat ik nu zenuwachtiger ben dan op de dag zelf! Het gaat nu allemaal in zijn geheel te zien zijn... tis nu zo voor "echt" hé... langs de andere kant vind ik het ook wel leuk om zo eens een "verwendagje" te hebben met mijn mama (die de zenuwen ook al te pakken heeft en misschien zelfs nog iets harder dan ik ;-))
|
|
Jolien
4-8-2012
|
3-7-2012 11:19:42
dat gaat wel heel mooi zijn hoor!!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|