Terug naar overzicht
Speech?Trouwgelofte schrijven?
Details voor decoratie?Gastenboek?Bloemenmandje voor bruidsmeisje?Extra paar schoenen voor 's avonds?EHBO kitje?Cadeau voor getuigen, ouders? (wij hebben dit niet, maar het kan dat je dit wel zou willen geven)Huwelijksreis? Eventueel internationale reispas aanvragen?het zijn maar idee'tjes...:-)groetjes!
Trouwgelofte zit toch in het misboekje?Speech zijn we mee bezig!Gastenboek = CheckKado = CheckHuwelijksreis = Checkonze bruidskindjes nemen nen knuffel mee en die hebben we ookdecoratie nog en extra schoenen! Merci dames!!
Ik denk dat de trouwgelofte er soms niet in staat in het boekje, als het 'geheim' is voor elkaar wat jullie gaan zeggen...ik denk dat er soms bruidegommetjes zijn die de avond voordien hun gelofte nog schrijven :-)...Allright! Goed op schema dus!!Geniet nog van de laatste voorbereidingen!groetjes
Merci!!
hier nog 1001 kleine prullekes!hemd, das en schoenen voor mene toekomstigebroekje en bijpassende schoentjes voor ons stanneketekstjes schrijvenhartjes knippen voor in de wensboomzaalplan maken (welke tafel liefst dichter bij de ere tafelalles doorgeven aan de zaalfotoboek halen (dit wordt zo ons gastenboek)foto's printen om in de neyards te steken (zijn besteld komen normaal binne 2 weken toe...)vuurwerkstokjes afhalenringen afhalenkleed afhalenschoenen inlopenppt makenkado's kopen ....
Ik neem aan dat de uitnodigingen ook al in orde waren en waarschijnlijk zelfs al verstuurd. Hoe zit het met de bevestigingen? Als ze niet veel tijd meer hebben, kan je beginnen met rondvragen bij de mensen waar je nog niks van hebt gehoord. Tafelindeling? Maar die kan je pas fatsoenlijk maken als je weet wie er juist komen, dus dat gaat nu misschien nog niet.
Hallo,De mensen hebben tot vrijdag om te bevestigen en de meeste zijn binnen, het zijn er echt nog maar enkele die iets moeten laten weten en daar ga ik dit weekend naar bellen en dan ga ik de tafelindeling pas kunnen maken.Gastenboek hebben we!Alles doorgeven aan de zaal moeten we 2 wkn op voorhand doen!ppt maken??wat ga je met die wensboom doen? Lijkt me leuk idee!Groetjes
wij hebben eigenlijk een "knutsel gastenboek"bij de plechtigeid gaat een groot gotoboek liggen waar ze hun vingerafruk moeten in zetten met hun naam. er onder.in de feestzaal zal dan de wensboom staan met rode hartjes aan een lint, hierop mogen ze hun wens voor ons schrijven en deze mogen ze in de boom hangen. nadien plakken we de kaartjes op het blad naast de vingerafdrukken. boven de vingerafdrukken komt een mooie foto van de persoon van wie de vingerafdruk is.
Leuk idee!