TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Femke
8-9-2012
|
3-7-2012 12:34:00
Hallo
Mijn kleed komt tot net niet op de grond maar is wel met een sleep. Ze voorzien een lus en haakje zodat ik met sleep naar omhoog kan halen voor te dansen.
Groetjes.
|
|
BruidjeXX
22-9-2012
|
3-7-2012 12:36:06
Dag Femke,
Zoiets is ook voorzien aan m'n kleed maar het lijkt me een heel gedoe te stappen met zo'n sleep en ik voel er ook niet veel voor een hele nacht m'n kleed vast te houden.. Ik zou de sleep er willen laten afdoen, maar zou dit het hele kleed té erg veranderen?
Groeten
|
|
Sara
6-10-2012
|
3-7-2012 12:41:14
normaal kan je ook wel vragen voor sleeplusjes in je kleed te hangen, dan knoop je je sleep gewoon omhoog na de openingsdans. Ikzelf heb een sleep die er af kan met velcro ( zoo praktisch) en dan komt het kleed zo NET niet op de grond, zoals aan de voorkant eigenlijk. Als het een hele kleine sleep is heb je daar geen last van met het dansen hoor. Een van mijn balkleedjes had een mini sleepje ( 10cm mss max) nooit last van gehad en daar is veel in gedanst
|
|
deddy
15-9-2012
|
3-7-2012 12:41:50
Als de sleep niet te lang is, is het stappen geen probleem. Bij mij kan de sleep worden vastgemaakt in de rok. Dus eigenlijk via haakje, maar je moet het dus niet blijven vasthouden.
|
|
Silke
4-5-2013
|
3-7-2012 12:49:07
Je moet er u zelf goed bij voelen natuurlijk. Dat is natuurlijk ook belangrijk. Ik vind een sleep wel altijd heel mooi, een meerwaarde aan een trouwkleed vind ik. Bijmij zullen ze er ook voor zorgen dat men sleep weg kan na het dansen. Je kan altijd is proberen vragen aan de verkoopster of je het nog is mag passen en dat ze het je zo goed mogelijk laat zien hoe het zal zijn zonder sleep? Ik zou toch niet beslissen voor je het zelf gezien hebt want dan ga je misschien spijt krijgen. en de rest van je kleed zou ik dan net boven de grond laten maken, dan zal je ook al gemakkelijker stappen. Succes!
|
|
pascale
2-6-2012
|
3-7-2012 14:12:02
Het trouwkleed moet het ook toelaten om de sleep eraf te laten. Soms is het kleed gewoon niet mooi zonder.. :-s Wat het stappen en dansen betreft: daar zijn inderdaad de lusjes voor om het 's avonds omhoog te doen. En vuil wordt het zowieso.. de onderkant van een sleep toch zeker.. maar dat ziet toch niemand..? ;-)
Laat de verkoopster je kleed een aantal keer met en zonder sleep leggen en trek er foto's van. Bekijk ze een aantal keer en beslis dan wat je het mooist vindt??
Komt wel goed meid!
|
|
Sonja
12-5-2012
|
3-7-2012 20:03:46
Hallo, Ik had een kleed (Marylise) met sleep en heb getwijfeld om er een stuk te laten afdoen, heb dit uiteindelijk niet gedaan. Ze hadden wel in de onderrok op 3 plaatsen koordjes ingezet, om de sleep weg te werken (naar binnen toe)voor tijdens ons dansfeest. Ik heb er totaal geen last van gehad en ook niet voor te stappen. Ik had ook een lus voor rond mijn vinger, was vooral handig voor de fotoshoot. Ik ben toch blij dat ik mijn sleep niet heb laten verkorten.
Groetjes, Sonja
|
|
Femke
8-9-2012
|
5-7-2012 12:40:18
Bij mij kan de sleep ook naar boven aan het kleed bevestigd worden voor het dansen enzo.
Groetjes Femke.
|
|
Elke
3-8-2012
|
5-7-2012 20:15:57
Hoi, ik heb ook mijn sleep er laten afknippen, mijn jurk is vooraan net wat korter zodat je de schoenen ziet, en achteraan wel op de grond, hij vormt zo een heel mini sleepje. Ik wou gewoon echt een trouwjurk zonder sleep, niet alleen uit praktische overwegingen, maar ook omdat dat altijd zo in mijn hoofd zat. Als je dat wil zou ik dat wel laten doen. Maar je haalt een stuk 'prinsessengehalte' ervan af. groetjes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|