Terug naar overzicht
ooh kan begrijpen dat dit niet zo leuk is.Probeer wel blij te zijn voor u vriendin.Jou tijd komt nog wel hoor :)En de naam,hoe close zijn jullie met haar? Misschien toch dezelfde naam als jullie haar maar een paar keer op het jaar zien?Dikke knuffel,ik duim dat het snel terug raak is.enneuh 1 stukje chocola kan geen kwaad hoor :)xxx
Ik begrijp uw frustratie! Sterkte! Toch zou ik proberen om vriendelijk te reageren of je kan haar zeggen wat je dwars ligt. Ze bedoelt het zeker niet slecht. Probeer u nu te concentreren op uw trouw. Kop op!
Ik begrijp je maar al te goed hoor. Je bent zeer blij voor hen, maar toch voel je zo'n steekje dat eigenlijk ook wel wat pijn doet. Ik zit wat in dezelfde situatie, kindjes krijgen wil maar niet lukken, 1 keer miskraam gehad, daarom ben ik blij dat ik me op de trouw kan concentreren hoor... en we zullen wel weer zien wat erna zal gebeuren...Kop op... komt wel goed. En zoals Wendy zegt, eentje kan geen kwaad hoor ;)Groetjes
Dat is normaal hé! gelukkige kan je je focussen op je huwelijk!Ze zeggen ook wel eens dat je niet "mentaal" bezig mag zijn met zwanger worden etc.Gemakkelijker gezegd dan gedaan, wees blij met je vriendin haar kindje, jouw beurt komt ook wel! Kop op!
Ik kan mij voorstellen dat dit je pijn doet.Je kan haar mss wel zeggen (als het echt een hele goede vriendin is) dat je heel gelukkig bent voor haar, maar dat jij ook met bepaalde gevoelens zit. zo kan zij er ook een beetje rekening mee houden.Nu eerst focussen op jullie huwelijk en daarna kan je er opnieuw voor gaan ;-)Succes en wat die chocolade betrefd kan 1 stukje geen kwaad hoor!groetjes
Eerst en vooral wil ik je heel veel sterkte wensen Evi. Ik kan me enkel maar inbeelden hoe je je voelt, want dit is voor iedereen een andere ervaring. Wij zelf kunnen geen kinderen krijgen, maar daar hebben we ons al bij neergelegd, maar iedere maal een vriendin of een collega een kindje krijgt heb ik ook moeilijke momenten. Dus als je je dit moment beter voelt met een chocolaatje te eten, gewoon doen zou ik zeggen. Probeer plezier te vinden in de dingen die je leuk vind. Ik hoop dat je het rap een plaatsje kan geven en dat je huwelijk plannen je gedachten kan verzetten, dat lukt in ieder geval bij mij. Als je wil praten mag je me altijd een privé berichtje sturen.Dikke knuffelx
Hey Evi, Ik begrijp ook heel erg goed hoe jij je voelt hoor. Ik heb op 2 jaar tijd 3 miskramen gehad waarvan de laatste op 4,5 maand. Dat is nu ondertussen al 4 jaar geleden en wij hebben er ons al bij neergelegd dat er geen meer zullen komen. Ons gezinnetje is nu compleet met mijn zoon van 13. Mijn buurvrouw is vorige week bevallen van een dochertje en dat doet mij ook wel veen pijn als ik dat zo zie heowel ik haar dat toch wel gun. Probeer je nu te focussen op je huwelijk en wie weet gebeurt het wel sneller dan je verwacht want het is effectief zo als je probeert dat het meestal niet lukt en als je met andere dingen bezig bent dat het dan wel eens onverwacht zo zal zijn. De moed nog niet opgeven. Dat komt allemaal wel in orde. Kusjes en dikke knuffel.P.S. Neem toch dat stukje chocolade maar hoor ;-)
ik begrijp je wel en de verwerking kan wel even duren... ik heb ook een miskraam gehad op 3maand, juist 1week voor mijn zus haar huwelijk (dat ik regelde) een curetage moeten laten doen... het was een zeer zware periode, op haar huwelijk voelde ik me een wrak maar liet het niet merken want ik wou haar een mooie dag bezorgen, maar eens s'avonds toch een klop gekregen en ineengestort,kwam waarschijnlijk ook omdat iedereen vroeg hoe het met de zwangerschap was (velen waren op de hoogte van de zwangerschap maar niet van de miskraam,en ook had ik al een buikje)...ik ben er na een jaar nog niet helemaal overheen,maar ik heb ondertussen nu wel al een zoontje, 2maand oud nu... het is mijn 4de zoontje...ik denk er nog vaak aan maar heb het een plaatsje gegeven
hallo evi,ik weet jammer genoeg wat je meemaakt.voor ik mijn zoontje had (3,5 jaar) heb ik twee miskramen gehad.nu heb ik eind maart terug een miskraam gehad en na terug enkele pogingen nog niet zwanger. ondertussen ook veel vriendinnen die zwanger zijn en dan komen de vragen waarom wij niet, maar we mogen de moed niet opgeven en blijven proberen. dus ik wens je veel succes en hoop dat je vlug zwanger bent!groetjes mieke