Terug naar overzicht
Hier nog 57 dagen op de teller en ik geef je helemaal gelijk, onder die 100 gaat het opeens heel snel :-) gelukkig maar... ik heb ook vrijdag men eerste pas, ben super benieuwd en super bang tegelijkertijd... wat als... ik het weer ni mooi vind?? en die liedjes, hier ook nog steeds getwijfel... Dus ik begrijp je volledig en ik denk nog velen hier... veel succes voor vrijdag!!-x-
Oh, leuk die eerste pas!! :-)Geniet er maar van!!Het komt er idd snel aan...een goeie vriendin van mij trouwt ook 24 augustus dus ik ga zeker super hard duimen voor mooi weer die dag!!!groetjes en geniet nog van de voorbereidingen!!
Hey! Ook bij ons nog 50 dagen! Heb jij dat ook als je zo wegdroomt over hoe het zal zijn die dag, je echt kriebels krijgt in je buik? En dat je zelfs af en toe al zenuwachtig bent? Amai, dan denk ik, wat gaat dat zijn een week voor de trouw :)Ik moet binnen 2 weken gaan voor mijn 2e pas, en vond dat al zo lang wachten (eerste pas was april). Geniet er maar super hard van, want het is zo zalig je kleedje nog eens te kunnen aandoen!Veel plezier en genieten!
spannend !! Het nadert hé, van de moment dat we onder die 100 dagen kwamen, gaat de teller veel te snel. Ik ben nu al zenuwachtig!! (ik moet dan ook nog practisch alles regelen...)