Nu Online
Momenteel zijn er 248 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 50 dagen!

4-7-2012 9:29:22
Wat gaat het snel! Het lijkt nog maar gisteren dat de teller op 100 stond!! Vrijdag eindelijk mijn eerste pas, en wat ben ik blij. Heb mijn kleed al in oktober gekozen en is ook sinds dan geleden dat ik het zag/aanhad...met als gevolg dat ik af en toe twijfel of ik wel de juiste keuze heb gemaakt :-) maar ik twijfel tegenwoordig over veel hoor haha mijn kapsel, openingsdans, liedjes kerk, menu...het enige waar ik niet over twijfel is over mijn toekomstige

sarah
24-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 522

jamina
31-8-2012
 Meld misbruik4-7-2012 9:37:46

Hier nog 57 dagen op de teller en ik geef je helemaal gelijk, onder die 100 gaat het opeens heel snel :-) gelukkig maar... ik heb ook vrijdag men eerste pas, ben super benieuwd en super bang tegelijkertijd... wat als... ik het weer ni mooi vind?? en die liedjes, hier ook nog steeds getwijfel... Dus ik begrijp je volledig en ik denk nog velen hier... veel succes voor vrijdag!!
-x-

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik4-7-2012 10:31:23

Oh, leuk die eerste pas!! :-)
Geniet er maar van!!
Het komt er idd snel aan...een goeie vriendin van mij trouwt ook 24 augustus dus ik ga zeker super hard duimen voor mooi weer die dag!!!

groetjes en geniet nog van de voorbereidingen!!

Veronique
24-8-2012
 Meld misbruik4-7-2012 11:57:21

Hey! Ook bij ons nog 50 dagen! Heb jij dat ook als je zo wegdroomt over hoe het zal zijn die dag, je echt kriebels krijgt in je buik? En dat je zelfs af en toe al zenuwachtig bent? Amai, dan denk ik, wat gaat dat zijn een week voor de trouw :)
Ik moet binnen 2 weken gaan voor mijn 2e pas, en vond dat al zo lang wachten (eerste pas was april). Geniet er maar super hard van, want het is zo zalig je kleedje nog eens te kunnen aandoen!

Veel plezier en genieten!

clara
1-9-2012
 Meld misbruik4-7-2012 11:59:44

spannend !!
Het nadert hé, van de moment dat we onder die 100 dagen kwamen, gaat de teller veel te snel. Ik ben nu al zenuwachtig!! (ik moet dan ook nog practisch alles regelen...)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...