Terug naar overzicht
hallo, leuk dat je op zo'n mooie dag gaat trouwen hihi, kheb de zon besteld dus geniet er maar van!!wij doen het ook zoals jullie, elk heeft zijn tafel maar ze zitten naast wie ze zelf willen en dat hebben we hen vooraf reeds allemaal verteld omdat we willen dat iedereen zich goed voelt met zijn plaats.wij hebben de tafels ingedeeld in muziekgroepen/zangers en bij aankomst krijgen ze een soort concertticket , de dj gaat dan een liedje van die groep/zanger spelen en zo weten ze dat het aan hen is en aan de tafels staat er een kader met de afbeelding van die groep/ zanger. geniet van jullie dag en alvast een dikke proficiat
oooh das ook een leuk idee voor de tafel plaatsen, maar vrees dat ik daar nu net iets te weinig tijd voor heb hihi.geniet ook van jullie dagje, en super dat je de zon besteld hebt !!!! ;-)groetjes en zeer zeker ook een dikke proficiat voor jullie!
heyhey geniet van jullie dagje.ik heb ook zon besteld hoor.onze tafelzetting is met folieballonnetjes gedaan.de dj roept de namen af en zegt aan welke tafel (dus bij welke ballon) ze mogen gaan zitten.hier zijn het ng kleine dingetjes die moeten gebeuren.geniet ervan en niet teveel stressen (bij mij al niet gelukt, ben een en al stresskip)
Hey Kim,Ik zou je ceremoniemeester de tafels idd laten afroepen...dat zal het makkelijkste gaan ;-)!Voor de rest: geniet er super hard van zaterdag é!!Ik hoop toch voor jullie op veel zonneschijn en weinig regen!!Die 2 sterretjes gaan er voor zorgen ;-)!Ik kijk al uit naar je verslagje!!groetjesSandra
Kim, ik wens jullie een onvergetelijke, liefdevolle dag. Geniet van elkaar - wij duimen voor de zon! Dikke knuffel
Hallo, Als de zon geregeld en besteld is voor ieder van jullie, dan zal ze voor mij ook schijnen zeker, allee hoop ik toch, want zaterdag is het ook mijne toer. En ik kijk er enorm naar uit en ik ben er ook heel erg klaar voor. Succes iedereen en vooral genieten !!Groetjes Dorine
Eerst en vooral veel geluk voor zaterdag aan alle bruidjes.Kim, misschien kun je werken met gekleurde kaarsjes, snoepjes, bloemen ofzo en aan de hand daarvan je gasten naar hun tafel laten gaan.
Ik heb de zon ook besteld voor zaterdag. dus ze zal wel zeker schijnen aangezien we met zovelen zijn! hier zijn de voorbereidingen zo goed als afgerond alleen morge de laatste prulletjes nog doen. zoals de hondjes wegbrengen :(:(:( dat vind ik het minstleuke! het zal een zeerr drukke dag worden, maar dat hoort erbij he! ik wens jullie in ieder geval een stralende dag toe, geniet ervan en alvast een dikke proficiat! Groetjes Toch wel een beetje zenuwachtig bruidje!!!
Danku lieve bruidjes ! En aan alle 7-7 bruidjes, geniet van jullie dagje !@ Serena: ik moet zondag avond mijn hondje wegbrengen voor onze honeymoon, is idd niet leuk hé :(