Nu Online
Momenteel zijn er 382 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Voorbereidingen gaan verder

5-7-2012 20:47:40
Hoi hoi,
Zaterdag gaan we ein-de-lijk voor een kostuum voor mijn vriend gaan kijken. Let op de datum: nog minder dan een maand. Ik kijk er zo naar uit. Ik ben toevallig deze week voor mijn werk in Antwerpen, en ik ken hier helemaal niet goed mijn weg. Maar mijn vriend komt morgen ook naar hier. Iemand tips waar we kunnen gaan voor mannenkostuums?
Ik was plots aan het dromen van zowel mijn vriend als ik in het wit, dat zou nog eens een verrassing zijn, maar ik weet niet of ik hem een wit kostuum kan aanpraten.

We zijn heel laat met onze ceremonie in elkaar steken, maar we hebben sinds deze week wel al enkele liedjes, onze getuigen gaan elk een tekstje voorlezen, we hebben een gedichtje dat de bruidskindjes aan het instuderen zijn. Nog één liedje voor het binnenkomen, en dan zit dat ook in elkaar. Het duurt een half uurtje, maar dat is naar 't schijnt zo om. Diegene die de ceremonie zal leiden is nu op reis, en we kunnen maar na 19 juli nog eens samenzitten met haar.

Vandaag cadeautjes voor onze getuigen gekocht in de Disney-winkel hier in mijn nieuwe tijdelijke woonplaats Antwerpen. Ben wel een Disney-fan. Als afsluiter en bij het buitengaan na onze ceremonie zal een 'A whole new world' van Aladin spelen.

Mensen die eigenlijk toch niet wilden komen naar onze trouw zijn er van tussenuit gefiltert ondertussen . Maar het goede nieuws is, de groep mensen die komt, komt met plezier .

Verder moeten nog bloemen besteld worden voor in de tafelstukjes en bruidsboeket. Moeten de ringen nog aankomen (uit de states). Moet er nog wat drukwerk gebeuren.
Maar dat is wel een beetje het laatste denk ik.

Nog minder dan een maand !

Elke
3-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 510

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik5-7-2012 20:54:07

er is een suit supply in antwerpen op de leien, zeker de moeite om te gaan.
Als het iets duurder mag, mij pa koopt de zijne atijd bij Albert in Antwerpen, die maken op maat maar die hebben ook confectiekostuums. Zoiets als een inno hebben ze ook wel kostuums van bijvb hugo boss.

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik5-7-2012 21:07:55

gene paniek (hoort mij?!) wij trouwne 28 juli, mijne vriend ga van't weekend voor zene das, schoenen en een hamd, mijn schoonvader moet op 't moment nog in zene bloten gaan whahaha

Elke
3-8-2012
 Meld misbruik6-7-2012 8:34:32

mijn schoonvader komt op dit moment ook nog in de jeans die hij van ons niet mag aan doen, dus dat worden ook blote benen.
Ben eigenlijk wel een beetje in paniek, en ik heb zoiets van we moeten morgen een kostuum hebben, punt!
Ja suit supply is een goede tip. Merci!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...