Nu Online
Momenteel zijn er 170 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Airbrush Tanning Limburg -Genk/Houthalen

5-7-2012 21:13:00
Hallo iedereen, hier ben ik weer met een vraagje. Ik ben via Google gekomen bij schoonheidsinstituut Cuypers in Genk. Iemand hier ervaring mee? Of andere adressen waar ze Airbrush Tanning laten doen met goede referenties? Ik ben sowieso van plan om eerst een proef te doen, maar het is natuurlijk niet gratis. Ik was eerst van plan de zonnebank in te duiken, maar met dit weer heb ik er totaal geen zin in! Ik word wel snel bruin met de nodige strepen en niet-gebruinde-delen als gevolg. Alvast bedankt voor de info! Groetjes. Alessia

Alessia
7-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1255

Lilabluestar
14-7-2012
 Meld misbruik5-7-2012 22:20:46

Hey Alessia, ik ben er een paar weken geleden voor de eerste keer geweest voor een gelaatsverzorging en ga morgen terug voor epilatie. Het is een heel degelijke zaak en het bestaat ook al héél lang dus je kan gerust zijn dat ze weten wat ze doen.
Airbrush heb ik er zelf wel nog niet laten doen. Ik ben gewoon 2x bij Sun Abound gaan bruinen en op zich was dat ook al genoeg.
PS Heb jij toevallig vroeger bij Capriccio gedanst? Ik ken jou maar ik zou niet weten van waar! Groetjes!

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik5-7-2012 22:27:03

Hey, dankjewel voor je commentaar. Neen, ik heb niet gedanst bij Capriccio... Hmmm...

Kelly
4-8-2012
 Meld misbruik6-7-2012 18:54:11

Hoi alessia, Ik ben gister bij schoonheidsinstituut Brigitte in Overpelt geweest. Zij gebruikt infinity Sun, dit is op basis van natuurlijke producten. Ik moet zeggen ik en mijn moeder zijn super tevreden!! Een echt mooi natuurlijk bruin, geen strepen of vlekken en het geeft niet af! Kost 35€ voor heel het lichaam dus normale prijs. Echt een aanrader hoor!! Vele groetjes van een gebruind bruidje ;)

Kelly
4-8-2012
 Meld misbruik6-7-2012 18:55:31

Btw ik ben ook van Houthalen op 20min ben je bij haar ;)

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik7-7-2012 9:37:36

Hey, dankjewel voor de tip... Ik ga me zeker eens informeren! Groetjes.

jolien
15-5-2015
 Meld misbruik7-7-2012 11:24:51

heb me ook pas bij schoonheidsinstituut cuypers laten bruin spuiten en was er zeer te vreden van. Was een heel mooie natuurlijke kleur.Ik kan u het alleen maar aanraden voor daar te gaan. ze waren er ook zeer professioneel !!

jamina
31-8-2012
 Meld misbruik23-7-2012 14:42:39

Hey Alessia, ben je ondertussen al geweest?? ik had voor vrijdag een afspraak maar heb ze uit schrik terug afgzegt, iedereen deed zo negatief, en nu heb ik spijt want weet ik het niet, en ben zo wit, dat ik bijna dood lijk!!
-xxx-

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik23-7-2012 17:24:04

Ik ga het waarschijnlijk niet meer doen... ik ben nu enorm aan het bruinen door jep de belgische zon (die er eindelijk is)... Ik ga nu gewoon iedere dag eventjes buiten liggen en dan bruin ik eigenlijk echt wel snel (ik gebruik ook olijfolie). Als ik tegen eind augustus echt nog vlekken of strepen heb doe ik het misschien toch, maar ik wil eigenlijk liever mijn natuurlijke teint behouden! Groetjes.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...