Terug naar overzicht
cannonball damien rice , to lost in you sugababes , here with me dido , hero enrique eglesias , lucky van colbie & jason mars , footprints in the sand leona lewis ,king in my head van stan van samang , this years love david gray , fix you van coldplayen troost je hier is het ook hopeloos :( had 1st het zeemzoete maar qua tekst zojuist a moment like this van kelly clarckson maar hij vind dat glee toestanden en te mellow . hij hoort graag u2 en t maakt hem niet uit welke tekst dat het is .
Lonestar met Amazed! Dit was onze openingsdans! Groetjes
I follow rivers van triggerfinger was de onze. Iedereen vond het een superkeuze!
Wij kozen voor Perfect Day van Lou Reed
Wij hadden when you came into my life van the scorpions... Ik kende het ervoor niet, maar vond de tekst meteen mooi.
Onze openingsdans wordt Emeli Sandé met Next to me,eerst de acoustische versie om dan in het midden van het liedje over te gaan naar de originele versiexxx
wij hebben een nummer uit de serie Glee , en niemand uit onze omgeving kent het nummer (je vindt het op you tube )http://www.youtube.com/watch?v=cLT9inATIOc
Wij hebben Beautiful Freak van Eels
@ Stefanie. Heel mooi nummer!!!
Wij hadden Your Song van Elton John
Wij nemen Halo an Beyonce
Bedankt allemaal voor de tips, ik hoop dat we er snel uit zijn want het kort echt wel op :-)