Terug naar overzicht
Hey, ik dacht enkel nu omdat ze nu de 'opruiming' van de collecties doen omdat in september/oktober de nieuwe collecties uitkomen...
Ik heb mijn jurk gekocht tijdens de solden in januari.Er werden enkele jurken met korting aangeboden, maar dit was zeer miniem en ik vond ze ook wat gedateerd...
Ik stelde me dezelfde vraag, maar ik vrees idd dat je in bruidsjurken niet echt van 'solden' kan spreken. Misschien dan beter opteren voor een outlet?
Normaal gezien zijn er geen solden in januari voor wat betreft trouwkledij! :-)Aangezien er van trouwkledij slechts 1 collectie per jaar uitkomt, namelijk in september/oktober, is er ook maar 1 soldenperiode, nl nu :-).Ik zou dus zeker al eens gaan kijken! En zo vroeg ben je trouwens niet hoor, ik trouw dit jaar in september en heb mijn jurk vorig jaar in oktober gekozen, dus zoveel later is dat niet. Wachten tot januari vind ik persoonlijk zelfs al nipt :-).Groetjes!Evelien
Bedankt allemaal, ik zal eens kijken of ik misschien deze maand nog ergens kan gaan kijken...de outlets had ik zowiezo al in gedachten :-)maar ik vraag me af of daar eigenlijk veel keuze is en of ze een jurk nog kunnen bestellen (heb maat 44-46) indien het pasmodel niet past :-)