Nu Online
Momenteel zijn er 343 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tussenstand

7-7-2012 21:07:35
Hallo allemaal

Hoe staat het met de bruidjes van september 2012?

Hier zijn we ondertussen druk bezig met alles in orde te krijgen, ondanks onze lange verloving (9 juli 2010) zijn we nu pas echt 'in gang geschoten'. Ik kan het bijna niet geloven, ooit begonnen met over de 800 dagen en nu nog maar 75 dagen tot één van de mooiste dagen van ons leven, het komt echt allemaal supersnel op ons af (we treuren er zeker niet om).

De voorbije week zijn de eerste uitnodigingen de bus op gegaan, EINDELIJK!! Het grootste deel van de uitnodigingen gaan we morgen drukken zodat ze maandag ook kunnen worden verstuurd. Net geen bloed, veeeel zweet en toch wel een pak tranen zijn er hier aan vooraf gegaan. Mijn vriend is grafisch ontwerper en ontwerpt al ons drukwerk zelf. Hij had voor onze save-the-date kaartjes een PRACHTIG ontwerp gemaakt met ons eigen logo, het was dan ook vanzelfsprekend dat we de lijn gingen doortrekken en dat we ons logo ook voor de uitnodigingen gingen gebruiken. Het resultaat mag er zijn, weken van ontwerpen en aanpassingen maken worden beloond met een pracht van een uitnodiging. Met het definitieve ontwerp zijn we dan een paar drukkers afgeschuimd, geen enkele drukker kon aan onze strenge eisen voldoen dus hebben we maar besloten om zelf een superprinter te kopen, zelf papier en enveloppen te bestellen en alles zelf te drukken. 115 uitnodigingen zelf drukken, echt geen lachertje. Ik zal toch wel blij zijn als ik ze maandag de bus op kan doen!

Vandaag was het dan ook een super productief dagje. Ik heb 13 juli (jaja vrijdag de 13de) mijn eerste pas dus ik moest echt dringend op zoek naar de ideale schoenen en lingerie. Mijn lingerie heb ik gekocht bij Marie Fleur in Lier, een supergrote winkel met een groot aanbod aan lingerie. Spijtig genoeg was er niet echt een grote keuze aan bruidslingerie omdat ze tussen 2 collecties zitten, maar wat een geluk had ik dat ik mijn ideale lingerie toch in minder dan 15 min heb gevonden. Het is een strapless ivoorkleurige (off-white) bh van PrimaDonna met een mooi bijpassend slipje geworden, super comfortabel, eenvoudig maar heel stijlvol en elegant.

Mijn schoenen heb ik gekocht bij Van Loock in Zandhoven, een GIGANTISCHE winkel met echt prachtige schoenen. Na een 30 min was ik ook daar geholpen. Het perfecte paar elegante, stijlvolle, eenvoudige en super gemakkelijke schoenen van Luca Renzi zullen mijn voetjes heel onze trouwdag laten stralen :-)

Volgende week zaterdag gaan we op zoek naar een kostuum voor mijn allerliefste schat (als jullie trouwens nog goede adresjes hebben voor kostuums in de buurt van Antwerpen, Lier, ... laat maar weten!).

Voor de rest liggen de grote zaken allemaal al een tijdje vast, het is nu nog een kwestie van de details uit te werken tot een prachtig geheel (uiteindelijk veel meer werk dan al die grote taken bij elkaar).

De grote tegenslag kwam er deze week toen we de samenwerking met onze ceremoniebegeleiders hebben verbroken. Nu zijn we dringend op zoek naar ander mensen, best wel moeilijk. De meest begeleiders zijn al bezet of zijn waarschijnlijk op verlof. Het is dus nog bang afwachten of dat nog in orde komt!

Nog veel plezier met de voorbereidingen, voor de bruiden die heel binnenkort trouwen, good luck and enjoy!

Groetjes

Lynn

Lynn
21-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 729

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik7-7-2012 21:21:38

Hey hey, ook hier gaat het enkel nog om de kleine dingen. Ontwerpen zijn af, maar moeten nog afgedrukt worden (boekje en nummerkaart). We moeten nog versiering kopen voor bij mijn ouders thuis en voor de wagens. Ik ga eind deze maand mijn bruidsboeket bestellen. Mooi op tijd denk ik toch! Deze week heb ik mijn lingerie gevonden. Ik heb 27 juli mijn tweede pas en nu heb ik een mooi setje van Passionata (kanten bh en een naadloze slipje). Ik ben wel nog van plan een tweede paar schoenen te kopen voor de zekerheid. Ik heb schoenen met een hak van 8cm, niet zo heel erg hoog maar na een hele dag denk ik dat ik wel blij zou zijn met een extra paar...al is het maar voor tijdens het eten :)! Augustus wordt de maand met alle afspraken met de dj, videograaf, de feestzaal... Een openingsdans moeten we ook nog dringend kiezen :o! Mijn vriend vind dat ik een speciale smaak heb...! Ik vind van niet :D Ik heb deze week mijn bedankjes afgemaakt maar ik vrees dat het er niet genoeg gaan zijn dus ik ga volgende week nog even naar de AVA wat bijhalen. Ik kijk er zo naar uit! De teller staat hier op 61 daagjes en dat gaat gewoon voorbijvliegen. Ik werk partime dus ik heb heel wat vrije tijd om nu met de trouw bezig te zijn (soms iets teveel!) maar na september is het voorbij, dus geniet ik er nu maar van! Groetjes, Alessia.

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik7-7-2012 22:20:10

geen september 2012-bruidje maar ik wil jullie toch veel succes wensen met de laatste voorbereidingen!! Zo leuk als ik dat allemaal zo lees. Ik hoop dat het er voor mij ook rap zal zijn. De belangrijkste zaken liggen vast, nu is het even wachten tot ik alles tot in detail kan voorbereiden. Geniet van elk moment!!

Hilde
7-9-2012
 Meld misbruik7-7-2012 23:55:43

Wellens in Herentals!! Winkel voor mannen is appart!

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik8-7-2012 1:08:09

Hier nog een septemberbruidje met alles op schema

Van kleding is alles in orde zowel voor mij,mijn toekomstige en onze 2 zoontjes,tot schoenen toe,ik heb ook 2 paar,eentje met killer heels voor overdag en een comfortabel paar voor het dansfeest

Uitnodigingen zijn volgende week klaar dus kan beginnen met enveloppen schrijven,draaiboek voor de suite is in orde.

Onze ringen zijn deze maand ook klaar,dinsdag proef kapsel en make-up. Heb alles in huis om een gastendoek te maken ipv een gastenboek. Decoratie is allemaal in orde,traiteur is in orde.

Heb ook maar een bus gehuurd voor de suite naar het stadhuis te voeren want daar is zeer weinig parkeerplaats. Heb 2 reuze springkastelen gehuurd voor de kindjes (een piratenboot en een burcht) voor hen is het ook feest hé.

Liedjes stadhuis zijn gekozen nu alleen nog cd branden,teksten voor onze kindjes in het stadhuis zijn ook gevonden en mijn trouwbeloften zijn ook al klaar

Inderdaad nog wat kleine prullen zoals bedankjes verder afmaken,alle teksten mooi afprinten,bruidsboeket bespreken(heb al wel wat voorbeeldjes doorgemaild).

Nu nog een definitieve keuze voor de openingsdans en mss een paar privélessen want wil geen gewone slow . En een speech schrijven voor de toekomstige voor het avondfeest anders staat hij daar met zijn mond vol tanden en dat wil ik hem besparen hé

Het zal rap daar zijn dames,geniet van de laatste voorbereidingen!!

Groetjes
Nancy

Bianca
14-9-2012
 Meld misbruik8-7-2012 11:39:59

Hier ook nog een septemberbruidje..

We hebben gisteren onze uitnodigingen afgewerkt. Deze gaan deze week de post op.

Kledij voor de bruidegom en de kindjes zijn in orde. Ik moet enkel nog voor lingerie.. Ik heb pas 16 aug mijn pas, dus heb nog even tijd..

Vervoer voor ons is ok. Vervoer voor de kindjes van mijn school is in orde. (Ik ben directeur en laat alle kinderen naar het gemeentehuis komen..)

Bruidsboeket regelt mijn verloofde.. Ringen moeten we in aug gaan afhalen, kapper en visagiste ligt vast..

Wij moeten enkel nog onze danslessen vastleggen (hebben ook geen echte slow), bedankjes maken en nog een alternatief uitzoeken voor een gastenboek..

Maar ik maak me nog niet erg druk..

Geniet nog van jullie voorbereidingen en laat ons duimen voor het mooie weer!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...