Nu Online
Momenteel zijn er 676 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslag van onze dag 6-7-12

7-7-2012 22:55:03

Om half 6 werd ik waker en ben ik naar buiten gaan kijken.

Het was aan het regenen, gelijk naar beneden gegaan en de pc aan gezet om op buienradar te gaan kijken, alleen zag het er niet echt hoopgevend uit.
Dus ben ik maar terug in bed gekropen.
Om 7.45 toch maar opgestaan en in de douche gegaan.

Daarna samen gegeten en een bakje thee gedronken.

Om 7.30 heeft mijn ventje me bij de kapper afgezet waar ik om 8.45 al klaar was.
Tegen 9.00 kwam mn bruidsdame en niet veel later stond mijn (toen nog toekomstige) schoonmoeder en schoonbroer voor de deur en reden we naar huis.
Om 10.00 stond de visagiste al voor de deur, om 10.30 kon ik mijn jurk aan gaan doen waarna ik kon gaan wachten op mn ventje.

Ondertussen had hij al gebeld of hij al mocht komen, hij was hier om 11.30.
De deurbel ging, daar stond hij dan, wat zag hij er prachtig uit.

En jullie raden het al, de tranen rolden in overmaat.
Vervolgens hebben we wat gegeten.

Inmiddels was de fotograaf ook gearriveerd. (het was nog steeds aan het regenen).
Na wat eerste foto’s thuis en voorstellen zijn we vertrokken naar Hulst voor foto's te nemen, en op het moment dat we bijna bij Hulst waren breekt de lucht open en kwam de zon door.

Die we dan ook bijna de rest van de dag hebben gezien.
Om 14.30 zijn we naar de kerk gegaan, en hebben we daar nog wat foto’s gemaakt.

Tegen 15.00 ging de trouwerij van start, het was echt heel ontroerend, vooral het moment toen mijn vader me weg gaf.
Op het laatst heeft de neef van mn man (ja nu mijn man) doedelzak gespeeld, echt geweldig mooi.

Het officiële gedeelte was nu voorbij en werden we gefeliciteerd door alle gasten en zijn de kerk uitgelopen ( Toen werden ook de klokken geluiden).

We hebben nog wat foto’s gemaakt om daarna naar de zaal te gaan waar we nog een thee en koffie kregen.
Daarna zijn we gaan eten, wat overigens heerlijk was.

Om 19:00 begon de receptie waar ongeveer 50 gasten waren.

Tegen 21:00 zijn we naar de andere zaal gegaan voor het feest waar we tot 24:00 hebben gefeest.

Foto's volgen nog.

francis en joeri
6-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1004

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik7-7-2012 23:08:15

Leuk verslagje! Een dikke proficiat! Ik ben al benieuwd naar de foto's hoor!

frida
6-2-2010
 Meld misbruik8-7-2012 8:57:10

gefeliciteerd!!!!!!! kijken uit naar de foto's

nancy
20-7-2012
 Meld misbruik8-7-2012 14:52:44

gefeliciteerd !! met jullie huwelijk ben ook benieuwd naar de fotokes hoor !
ik wens jullie veel geluk toe

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik8-7-2012 18:22:05

weet en jullie ook hoe ik me afbeelding kan verander. Ik heb me Avatar vanmiddag al aan gepast maar kan de foto dus niet terug vinden.

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik8-7-2012 18:28:46

Dikke proficiat! Ik ben ook heel benieuwd naar je foto!

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik8-7-2012 21:42:50

het is gelukt met de afbeelding dat is de eerst.
Met de ander zijn we bezig.

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik9-7-2012 12:35:13

Mooie foto!

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik9-7-2012 14:12:02

dankje wel

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik9-7-2012 15:18:14

Oh, jullie zagen er inderdaad heel mooi uit!

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik9-7-2012 15:48:28

ik heb net een link met de foto''s neer gezet

gr francis

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info