Om half 6 werd ik waker en ben ik naar buiten gaan kijken.
Het was aan het regenen, gelijk naar beneden gegaan en de pc aan gezet om op buienradar te gaan kijken, alleen zag het er niet echt hoopgevend uit.
Dus ben ik maar terug in bed gekropen.
Om 7.45 toch maar opgestaan en in de douche gegaan.
Daarna samen gegeten en een bakje thee gedronken.
Om 7.30 heeft mijn ventje me bij de kapper afgezet waar ik om 8.45 al klaar was.
Tegen 9.00 kwam mn bruidsdame en niet veel later stond mijn (toen nog toekomstige) schoonmoeder en schoonbroer voor de deur en reden we naar huis.
Om 10.00 stond de
visagiste al voor de deur, om 10.30 kon ik mijn jurk aan gaan doen waarna ik kon gaan wachten op mn ventje.
Ondertussen had hij al gebeld of hij al mocht komen, hij was hier om 11.30.
De deurbel ging, daar stond hij dan, wat zag hij er prachtig uit.
En jullie raden het al, de tranen rolden in overmaat.
Vervolgens hebben we wat gegeten.
Inmiddels was de fotograaf ook gearriveerd. (het was nog steeds aan het regenen).
Na wat eerste foto’s thuis en voorstellen zijn we vertrokken naar Hulst voor foto's te nemen, en op het moment dat we bijna bij Hulst waren breekt de lucht open en kwam de zon door.
Die we dan ook bijna de rest van de dag hebben gezien.
Om 14.30 zijn we naar de kerk gegaan, en hebben we daar nog wat foto’s gemaakt.
Tegen 15.00 ging de trouwerij van start, het was echt heel ontroerend, vooral het moment toen mijn vader me weg gaf.
Op het laatst heeft de neef van mn man (ja nu mijn man) doedelzak gespeeld, echt geweldig mooi.
Het officiële gedeelte was nu voorbij en werden we gefeliciteerd door alle gasten en zijn de kerk uitgelopen ( Toen werden ook de klokken geluiden).
We hebben nog wat foto’s gemaakt om daarna naar de zaal te gaan waar we nog een thee en koffie kregen.
Daarna zijn we gaan eten, wat overigens heerlijk was.
Om 19:00 begon de receptie waar ongeveer 50 gasten waren.
Tegen 21:00 zijn we naar de andere zaal gegaan voor het feest waar we tot 24:00 hebben gefeest.
Foto's volgen nog.