Nu Online
Momenteel zijn er 693 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

7-7-2012

8-7-2012 14:34:58
Zaterdagochtend, 7-7-12 ging mijn wekkertje af om 5.45u... Kon eigenlijk geen kwaad want om 5u was ik al klaarwakker. Mijn visagiste, en tevens mijn allereerste vriendinnetje (ken ze van haar geboorte al) was bij mij en bij mijn ouders blijven slapen.
Rustig ons bedje uit, wassen en toen was de kapper er al rond 6.20uur.
Ik in de kappersstoel, mijn mama in de sminkstoel en omgekeerd!
Daarna mijn kleed aangetrokken en toen kwam mijn getuige al aan.
Het weer zat ons goed mee, af en toe bewolking maar je zag zo dat het zonnetje erdoor kwam!
Rond 8.50u reed er ineens een gele Amerikaanse schoolbus de straat in! Daar zat mijn ventje in samen met zijn getuige, onze bruidskindjes, de schoonmama, mijn tante 'onze ceremoniemeester', de ouders van de bruidskindjes, mijn tantes, nonkels, vriendinnen, ... Eigenlijk een volle bus :-)
- ding dong - daar ging de bel... Spannend !
Toen ik open deed stond mijn ventje al met tranen in de ogen mij te bewonderen :)
De bruidskindjes wisten ook niet goed wat te zien ... hun Kiki met zo'n groot princessenkleedje :)
De buren stonden ook paraat om een kijkje te nemen en dan was het zover, na een koffiekoekje en een glaasje fruitsap of tasje koffie, moest iedereen de bus op richting het gemeentenhuis van Londerzeel!
Daar stonden onze vrienden en kennissen al te wachten om het bruidspaar te bewonderen.
Na ons JA-woord kregen we een overdonderend applaus, na de kus een nog groter lawaai :-)
De burgemeester denkt er al over na om een grotere trouwzaal te voorzien, aangezien de helft van het volk zelfs in de gang op de trappen stond. Oeps :-)

Daarna zijn we met ons buske richting het Bosuilstadion (Antwerp) geweest, om onze fotoshoot te doen op het voetbalveld & met de spelers, echt leuk :) Aangezien wij beide supporters zijn van 'den Antwerp' was dit dus echt een ideaal plekje voor onze foto's :)
Dan volgde er een kleine receptie in het themacafé om onze honger eventjes te stillen en de dorst te lessen.

Nadien reed de bus ons naar restaurant 't Notenhof te Londerzeel voor een heeeerlijke dinertje!
Tot hiertoe nog steeds een straaaalend en warm zonneke! En toeval of niet, tot de moment dat we moesten gaan eten binnen begon het te regenen! Waren dit traantjes van onze lieve sterretjes daarboven ? In ieder geval toen we buiten een luchtje gingen scheppen na ons eten was alles al terug opgedroogd en konden de kids in de grote tuin gaan voetballen... en wij nog een glaasje drinken op het terras.

19.30u ... tijd om richting 't Centrum te gaan voor ons avondfeest!
Het buffet geopend met onze bruidstaart toen alle gasten aanwezig waren, onze openingsdans geplaceerd, niet gevolg door een vermenigvuldigingsdans maar door de polonaise! En toen kon het feest losbarsten met onze 2 geweldige dj's - onze vrienden - !
Rond half 4 lagen we in ons bedje, maar dit was voor ons echt al laat genoeg, iedereen van de suite was kapot van zo'n vermoeiende maar stralende, geweldige dag !

kim
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1224

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik8-7-2012 15:20:15

Oh Kim - zo fijn om te lezen dat jullie het zo goed hebben gehad. Een dikke proficiat - geniet nog maar lekker na!

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik8-7-2012 15:28:36

Dikke proficiat! Klinkt super! Londerzeel.. Ben opgegroeid in Meise en woon nu in Merchtem dus das in de buurt hé. Veel geluk samen in de toekomst. Geniet van het getrouwde leven!!

Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik8-7-2012 20:00:14

Oooooh, ik ben al benieuwd naar de foto's! Fijn dat jullie zo genoten hebben!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik8-7-2012 20:18:05

Aaaah...al een verslagje!
Heb aan jou gedacht!!
Lekker weertje gehad toch é...super :-)!
Ben benieuwd naar de foto's!! Het klonk als een superdagje!!
Geniet nog maar lang na en veel geluk in de toekomst é!!

groetjes

Sandra

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info