Terug naar overzicht
Super mooi kleed! een echte prinses! :) Proficiat en geniet nog van jullie wittebroodsweken! ;)
Proficiat Kim!!Inderdaad een héééééle mooie jurk!!Nog veel geluk in de toekomst!Groetjes
Een dikke proficiat met jullie huwelijk! Je was echt een stralend bruidje met een prachtige jurk! Nog heel veel liefde en geluk gewenst, groetjes.
Proficiat met jullie huwelijk!Echt een ontzettend mooie jurk.Groetjes
Verdorie, het lukt me niet om ze te bekijken, en ik was nog wel zo nieuwsgierig! Ik kom altijd op mijn startpagina terecht met deze link, vreemd...
Dankjewel allemaal! :-) Voelde mij ook een prinses, hihi.@ Elisabeth : oei spijtig :( Zit je op fb bij de groep "wij trouwen in 2012" ? Daar kan je 1 foto'ke zien... Mijne facebook naam is Kim Rafc, zo kan je ze mss wel bekijken :-)
Super leuke foto's! Een mooi bruidje met een prachtige jurk! Proficiat en geniet nog maar heel lang na!!
Jazz, het is gelukt!! Wauw, wat een zalig kleed, je was echt een prachtbruid!!! Je zal nog veel kunnen nagenieten van de foto's... Nogmaals proficiat! X
Oh, een echt prinsessenkleed!Heel mooi!!!Mooi boeketje ook!Geniet nog maar lang na é!groetjes!
prachtig kleed !
prachtige bruidsjurk , jullie straalde echt op jullie mooie dag ik wens jullie nog heel veel geluk samen grtz nanske
Heel mooi! Een dikke proficiat!! xxx
Oooh!Super mooi kleed!Je straalde!
Wat een super mooi kleed had jij aan zeg!! Dikke proficiat!