Nu Online
Momenteel zijn er 90 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslagje van ons dagje 7-7-2012

8-7-2012 22:52:54
Hey allemaal,
gisteren was het onze beurt om te trouwen. Het was een superspetterend knalfeest 's avonds. Maar eerst een verslagje van wat er vooraf allemaal gebeurd is.
vrijdagavond
* eerst versieren van de kerk en alles klaarleggen van misboekjes en co.
* nadien versieren van onze feestzaal en enkele laatste dingen afspreken
* nageltjes laten doen door mijn zus en beetje babbelen met de ouders die heel trots en fier zijn. Mijn ventje ging weer slapen in zijn ouderlijke huis. ikzelf ging tegen middernacht weer naar ons eigen huisje omdat onze hond daar ook nog zit.
* ik heb alle uren van de klok gezien

zaterdag
* na een hele hele korte nacht en na alle uren van de klok gezien te hebben, stond ik op om 5.45u
om 6u kreeg ik een smsje van mijn ventje: ben wakker, jij ook?
* hond buiten gelaten, binnen wat versierd, onbeten en dan douche in.
* tegen 7.30u vertrekken en mama oppikken om naar de kapper te gaan. Daar werd ik ook geschminkt.
Maar toen ik mijn deur buitenging en mijn auto vol strikjes zag, schoten mijn ogen vol tranen. Ik slikte ze weg, voorlopig toch. Toen aan het tankstation, zag ik een bus voor een ander koppeltje. kreeg ik het helemaal dus heel de weg zitten wenen tot ik bij de mama en de papa aankwam. "ge begint nu toch al ni te bleiten eh?" een homeopathisch pilleke van de zus en twas rap gedaan.
* bij de kapper en er buiten om 9u. rap rap naar huis. tegen 9.15u thuis, hadden de buren versierd buiten en moest ik mij haasten want dries zou er zijn tegen 9.45u bij ons. Snel snel de mama aangekleed, die was klaar tegen 9.30. Krijg ik telefoon van mijn ventje: Schatie, de bus is er nog ni? "oei nee, die moest daar wel al lang zijn, misschien staat ze in file ofzo?" paniek in lichte vorm.
mijn kleed aan het aandoen, ondertussen 9.45u geen Dries te zien of te horen, ik opnieuw bellen, ze waren onderweg. Nog meer stress want mijn kleed was nog niet aan...
toch klaar om 9.50u
*om 10u DING DONG de bus is er. Mijn ventje keischoon uitgedost met mijn boeketje.veel foto's getrokken buiten.
* kleine receptie binnen en een bruidskindje kalmeren die niet meer meewil; besloten dat ook zijn mama mee mag op de bus.
* vertrek om 10.40 naar stadhuis Mechelen. Mooi op tijd aangekomen om 11.15u
* aangekomen aan het stadhuis kregen we te horen dat er een half uur vetraging was.
* voor ons staat er een oldtimer van een ander koppeltje. KOmt onze cermoniemeester vragen voor sterke mannen om te helpen duwen want ze zijn blijkbaar zonder naft gevallen en moeten opzijn geduwd worden.
* om 11.40 eindelijk onze beurt! Nadien weer vertrek met onze bus; Onderweg staat die oldtimer weer stil: panne. Dat koppeltje had jammer genoeg ni echt veel geluk.
* omdat we tijd over hadden gingen we al naar Tivoli om enkele foto's te maken. Tegen 12.30 weer vertrek richting kerk Walem. de bus wil starten, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, niks ni meer. ai ai ai...
uieindelijk startte de bus dan toch en kwamen we om 12.50u aan in de kerk
* een supermooie viering met een superemotioneel einde als aandanken aan mijn peter/grootvader.
nadien naar de feestzaal, nog enkele foto's met de kindjes. Kindjes eten een boke en mogen naar huis om even te rusten.
* foto's gaan trekken aan brouwerij Lamot in Mechelen. staan we net onder het brugje begint het daar te gieten
* ondanks alles droog gebleven. Fotograaf naar huis om 18u en om 19u kwam iedereen naar ons avondfeest
Het was geweldig, het eten was goed, dj's waren geweldig

Wij willen bedanken
* cereoniemeester Maarten van Het Bruidsparadijs voor de vrolijke noot op deze dag!
* het Bruidsparadijs voor de bus
* onze kapper/visagie LA Snit in Kontich
* DJ's Lion Brothers
* feestzaal 't Lepeltje in Duffel voor de goede ontvangst, het lekkere eten, en alles wat ze gedaan hebben

Evy
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1026

Elisabeth
29-9-2012
 Meld misbruik9-7-2012 8:16:24

Leuk verslagje, je hebt er echt van genoten hè? Laat maar rap fotookes volgen! :-) Proficiat!!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik9-7-2012 9:08:00

Oh, leuk verslagje :-)!
Ik denk dat ik toch ook heel emotioneel zal zijn die dag (en de dagen voordien)...ik wil ook zo een pilletje! :-)
Geniet in elk geval nog maar lang na!
Ik ben net als Elisabeth benieuwd naar foto's :-)!!

groetjes en veel geluk in de toekomst!

Sandra

Evy
7-7-2012
 Meld misbruik9-7-2012 10:07:28

de pilletjes zijn Seriane en zijn super (vooral als je veel stress hebt) puur homeopathisch, niks gevaarlijks aan.

ik wens aan iedereen zo'n fijne dag toe, geniet er echt van, want het gaat supersnel voorbij! (we lagen wel pas in ons bed om 5.30u maar de tijd vliegt!) klokje rond wakker dus.

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik9-7-2012 12:24:51

goeie tip ;-)!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik9-7-2012 19:45:40

Amai Evy, het klonk als een mooie dag vol echte emoties - ik zal ook nen blèter zijn (samen met de rest van het vrouwelijk suite-gedeelte). Niets mooier dan tranen van geluk!
Dikke proficiat!!

Evy
7-7-2012
 Meld misbruik9-7-2012 20:55:05

het was ook een superdag met veel emoties!
geniet er allemaal van zoveel je kan, het is vlug voorbij jammer genoeg. Maar mijn pijpke was ook uit, dat was bed in en boenk int slaap. hihihi

groetjess

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info