Terug naar overzicht
Hoi Tash Ik weet wat je bedoelt! Ik zal eens even horen bij mijn leveranciers of zij er hebben of ze eventueel in de collectie van 2013 komen. Heb je het liefst de pareltjes of de steentjes of nog iets anders? GroetjesJessicaGlitGlamwww.glitglam.be
Hey Op de website www.lightinthebox.com kan je ook heel wat terug vinden voor in het haar. Groetjes
ik weet precies wat je bedoelt, mijn zus had deze ook in haar haar met haren trouw, ik zal es vragen waar haar kapster die gehaald heeft
Hallo tash,Ik heb nog pareltjes voor in loshangend haar liggen, ongebruikt. Ze zijn van Poirier (bridal blinx). Het is een pareltje met een klein 'lusje' doorzichtige silicone aan waar je een heel klein haarlokje kan doorsteken. Ik heb in totaal zo 8 pareltjes. Moest je geïnteresseerd zijn, laat gerust iets weten!
@ Veerle: heb je deze nog?
Hallo Katrien, Ja, ik heb deze pareltjes nog. Ik heb ze gekocht maar uiteindelijk niet gebruikt (enkel eens getest hoe het juist werkt). Laat maar iets weten als je geïnteresseerd bent. Groetjes,Veerle
heb je een foto?
Als je me je email adres doorstuurt zal ik een foto trekken en doorsturen.Groetjes,Veerle
Hey Veerle, bedankt hoor.kr_katrien@hotmail.com is mijn emailadres.