Terug naar overzicht
bij ons hadden ze elk een mandje vast met bloemblaadjes... superknoddig!
hier zijn het 2 jongentjes de 1ne draagt de ringen de andere een licht kader of mini banner ( beetje te zien hoeveel €) met hier komt de bruid op
Je kan het jongetje ook een karretje of speelgoedje laten vooruittrekken...
hier draagt het meisje waarschijnlijk een pommandertje waar de ringen aanhangen en dragen ze samen een banner met hier komt de bruid op.
Hallo,Ja het lijkt me een tof idee om een banner te nemen met : hier komt de bruid.Maar ik weet niet goed wat dan met die banner te doen, gewoon in hun handen? aan iets aanhangen? Bedankt voor de ideetjes!Angelique
Ik heb 2 bruidsmeisjes: een groot en een klein :-).De grote is 24 en is mijn nichtje, zij draagt een bruidsboeket in een kleinere versie dan het mijne...en de kleinste is 4 jaar en zij draagt een bloemenmandje met rozenblaadjes.groetjes
Sommige kinderen dragen een knuffelbeest. Zo heb ik geweten dat er een klein bruidsmeisje was die droeg een knuffeldier met daaraan de ringen vastgemaakt. Dat kan je ook bij het jongetje doen, als hij nog klein is. En anders het kussentje met de ringen erop aan de jongen en de meisjes bloemen. Het is ook leuk om de kinderen allerlei taken mee te geven (met iemand die er toezicht op houdt) want kinderen zijn vaak geneigd zich snel te vervelen en zo zijn ze trots dat ze deel uitmaken van de "organisatie". (ringen dragen en afgeven, rijst of andere uitdelen aan de mensen buiten, de sleep vasthouden, ...) Groetjes, Jessica
HoikesIk heb mijn eigen kindjes als bruidskindjes.een jongen van 2 jaar en een meisje van 3 jaar. Mijn dochter krijgt hetzelfde bruidsboeket als dat van mij, maar dan in het mini en mijne zoon krijgt een knuffelbeer.Ik weet alleen nog niet goed hoe ik het met de ringen moet doen:beide ringen aan de beer van mijn zoon of mijn ring bij mijn zoon en mijn man zijn ring aan het bruidsboeket van mijn dochter.GreetzElke