Nu Online
Momenteel zijn er 630 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat hebben bruidskindjes in hun hand?

9-7-2012 21:12:20
Hallo iedereen,

Wat geven jullie aan de bruidskindjes? Ik had gedacht aan een klein boeketje bloemen voor het meisje. Maar voor het jongetje weet ik niet meteen iets...

Liefs,

Angelique

Angelique
29-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1017

marieke
29-6-2012
 Meld misbruik9-7-2012 22:01:33

bij ons hadden ze elk een mandje vast met bloemblaadjes... superknoddig!

tima
8-9-2012
 Meld misbruik9-7-2012 22:11:32

hier zijn het 2 jongentjes de 1ne draagt de ringen de andere een licht kader of mini banner ( beetje te zien hoeveel €) met hier komt de bruid op

Ellemieke

Meld misbruik9-7-2012 22:32:50

Je kan het jongetje ook een karretje of speelgoedje laten vooruittrekken...

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik10-7-2012 7:15:28

hier draagt het meisje waarschijnlijk een pommandertje waar de ringen aanhangen en dragen ze samen een banner met hier komt de bruid op.

Angelique
29-9-2012
 Meld misbruik10-7-2012 8:10:59

Hallo,
Ja het lijkt me een tof idee om een banner te nemen met : hier komt de bruid.
Maar ik weet niet goed wat dan met die banner te doen, gewoon in hun handen? aan iets aanhangen?
Bedankt voor de ideetjes!

Angelique

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik10-7-2012 8:24:07

Ik heb 2 bruidsmeisjes: een groot en een klein :-).
De grote is 24 en is mijn nichtje, zij draagt een bruidsboeket in een kleinere versie dan het mijne...en de kleinste is 4 jaar en zij draagt een bloemenmandje met rozenblaadjes.

groetjes

Jessica

Meld misbruik10-7-2012 8:34:55

Sommige kinderen dragen een knuffelbeest. Zo heb ik geweten dat er een klein bruidsmeisje was die droeg een knuffeldier met daaraan de ringen vastgemaakt. Dat kan je ook bij het jongetje doen, als hij nog klein is. En anders het kussentje met de ringen erop aan de jongen en de meisjes bloemen. Het is ook leuk om de kinderen allerlei taken mee te geven (met iemand die er toezicht op houdt) want kinderen zijn vaak geneigd zich snel te vervelen en zo zijn ze trots dat ze deel uitmaken van de "organisatie". (ringen dragen en afgeven, rijst of andere uitdelen aan de mensen buiten, de sleep vasthouden, ...)
Groetjes,
Jessica

elke
21-9-2012
 Meld misbruik11-7-2012 11:01:35

Hoikes

Ik heb mijn eigen kindjes als bruidskindjes.
een jongen van 2 jaar en een meisje van 3 jaar.
Mijn dochter krijgt hetzelfde bruidsboeket als dat van mij, maar dan in het mini en mijne zoon krijgt een knuffelbeer.

Ik weet alleen nog niet goed hoe ik het met de ringen moet doen:
beide ringen aan de beer van mijn zoon of mijn ring bij mijn zoon en mijn man zijn ring aan het bruidsboeket van mijn dochter.

Greetz
Elke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...