Nu Online
Momenteel zijn er 351 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 72dagen! Spannend!!!

10-7-2012 19:55:07
Hey

Na al de miserie die we hebben meegemaakt met de mensen die onze ceremonie gingen maken en begeleiden hebben we dan toch besloten om heel onze viering zelf in elkaar te steken en aan mijn zus te vragen of de viering de dag zelf wil brengen. Ik ga haar dit weekend bellen in de hoop dat ze met volle overtuiging ja gaat zeggen. Eigenlijk ben ik echt opgelucht dat we het op deze manier gaan doen, het maakt onze dag enkel persoonlijker!

Zaterdag gaan we dan de maat van onze trouwringen gaan doorgeven bij de juwelier en gaan we mijn hubby to be zijn kostuum gaan kiezen, na een tip hier op het forum hebben we besloten om naar Wellens men in Herentals te gaan, de website ziet er alvast veelbelovend uit! :-)

De uitnodigingen zijn ook de deur uit gegaan, heb al enkele lovende reacties gekregen (dat mag ook wel voor al dat werk seg). Ben benieuwd naar de andere mensen hun reactie, de meeste gaan hun exemplaar morgen in de bus vinden :-) Superspannend! Zal in de loop van deze week een fototje online plaatsen van onze uitnodigingen, dan kan ik ook even polsen naar jullie mening.

Hoe minder dagen op de teller hoe meer ik verlang naar onze grote dag, één ding weet ik nu al, het gaat een prachtige elegante, romantische, sfeervolle huwelijksdag worden. Een fantastisch geheel .... Oooooh wat kijk ik er zo naar uit! <3

Nog 72 dagen! Woep woep!

Groetjes

Lynn

Lynn
21-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 517

Daphné
21-9-2012
 Meld misbruik10-7-2012 20:47:11

Woehoe!!! Hier ook nog 72 dagen!! Ik heb onze enveloppen al geschreven, nog juist wachten op de uitnodigingen bij de drukker!! Spannend! :)

Marcy
21-9-2012
 Meld misbruik10-7-2012 23:17:48

hihi, hier ook nog maar 72 dagen!!!

Donderdag gaan onze uitnodigingen op de post. Ben ook benieuwd naar de reacties.

Hoever staan jullie met de voorbereidingen?
bij ons zijn volgende zaken in orde:
- gemeentehuis: check
- bruid (kleed/schoenen/lingerie): check (eerste pas voorzien eind augustus)
- bruidegom (kostuum/schoenen): check
- uitnodigingen: donderdag op de post
- fotograaf: check
- DJ: check (laatste afspraak begin september)
- afspraak nagels/ontharing: check
- vervoer: check
- feestzaal + menu: check
- reservatie kamers voor onze buitenlandse familie: check

nog te doen:
- op zoek naar een nieuwe kapster (de 2 vorige hebben afgebeld)
- afpsraak visagiste
- bedankjes
- schoenen bruid + bruidegom inlopen
- bruidsboeket (wordt gemaakt door een vriendin)

wij trouwen enkel voor de wet, dus misboekjes en dergelijke staan niet op ons lijstje

grtjs,

Marcy

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik11-7-2012 19:26:37

Hey Lynn
Ik ben wel benieuwd naar je uitnodiging na het zien van jullie save-the-date!
Groetjes van curieuzeneus

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...