Terug naar overzicht
wij gaan voor potjes zelfgemaakte aardbeien confituur. Ik ben volop bezig ze te maken omdat het nu het aardbeien seizoen en het is veel werk maar het is wel leuk en lekker werk ;-) En van prijs valt dat echt zeer goed mee als je wat kijkt naar hoeveel je betaald voor de aardbeien. zou op ongeveer 1euro-1.25euro per gast komen bij ons.
Wij gaan (ons thema is cappucino) al onze gasten koffiepads geven met een label in stijl van onze uitnodiging met daaropBedankt, kom snel eens op de koffie!!Mss dat we er ook maken met thee zakjes maar daar zijn we nog ni uit.
Wij hebben een klavertje vier in een blikje gegeven: zaadjes die ze zelf kunnen planten. Was natuurlijk in ons thema :-)De prijs viel heel goed mee!
Wij hebben kleine flesjes cava gekocht, deze betaalde ik net geen €2/stuk, en hier laat ik dan sticker etiketjes voor drukken..
Wij hebben een doosje met suikerboontjes en erop hebben we een pen met onze namen en de datum geschoven. Via vistaprint hebben we zo een goede deal gehad. Zij hebben vaak promoties.
Wij hebben hartendoosjes gevuld met snoepjes. Ze hebben ofwel een oranje vulling met bruin strikje en een oranje roosje ofwel witte snoepjes met een bruin strikje en een witte roosje. Ik heb dan op de pc kleine kaartjes gemaakt met 'bedankt' op en aan de achterkant onze namen en datum. De heb ik dan dubbel geplooid (met de nodige meetwerk) en een gaatje in gemaakt en zo bevestigd aan het strikje... Veel werk maar ik ben blij dat het al af is :) groetjes!
Hallo,Leuk om al die ideetjes te lezen!@ Stijn,Waar hebben jullie die flesjes cava gekocht? Ik heb al veel rondgekeken, maar vind ze niet.Bedankt voor de tips allemaal!groetjes
Je kan bij m&m's ook leuke attenties kopen bv een m&m met jullie naam en een andere met de datumgroetjes
Ik heb hier eens ergens iets gelezen over concertlampjes. Lijkt mij wel leuk voor tijdens de openingsdans (en daarna ook natuurlijk) maar ik weet niet meer waar je dit kon bestellen. Iemand een idee?
Wat is de gemiddelde prijs voor een bedankje? Vraag het mij gewoon af. En is het 1 bedankje per koppel of per persoon?
@sabrina: collruyt ;)