Terug naar overzicht
Hey,Wij zijn nog altijd niet zeker of we ook zo'n mix zouden doen. Het probleem is gewoon dat we geen danslessen meer konden volgen in groep en mijn verloofde heeft twee linkervoeten. Zelf heb ik al paar liedjes gekozen in geval dat we mix gaan doen. - Aerosmith "I don't wanna miss a thing" (openingsdans slow)- Grease "You're the one that I want- Footloose "Footloose"- Men in Black "Men in black"-The black eyes peas "time of my life"We hebben nu wel een filmthema daarmee deze keuze. Zelf zoek ik ook nog twee liedjes waar je een danspas kan op nadoen. Veel succes met je zoektocht. P.s maak je de mix zelf of gaat de dj die dan aanmaken?
Het is niet echt men genre, maar dit is de openingsdans van een achternicht van mij. Origineel was het wel...http://www.youtube.com/watch?v=LJHkJCrNFDogroetjes
who let the dogs out, follow the leader, macarena (?), lambada, 5-6-7-8 van steps, ... Zal nog is mee denken! Groetjes, Kim
mijn neef had ook zoiets gelijkaardig en ik weet nog dat er een stukje thriller van Michael Jackson inzat waarop ze zo de bekende pasjes uit het tv-clipje nadeden. Was een groot succes :-)
Badankt allemaal voor jullie reacties.Ik heb er zeker wat aangehad. We zijn er nu zo goed als uitwelke nummers we gaan gebruiken. Nu de choreografie nog.
Wij gaan ook een mix doen. Eerst onze slow en dan:-all the single lady's- Beyoncé-drop it low- ester Dean-Cotton eye joe- Rednex-Steps- 5 6 7 8-Lollypop- the Chordettes-U can't touch this- Mc Hammer-Grease- One that I want-Minidisco- hoofd schouders knie....-Black eyed peas- time of my life(allemaal maar korte stukjes)