Nu Online
Momenteel zijn er 307 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 22 dagen!

12-7-2012 15:22:25
Ongelooflijk hoe snel de tijd voorbij vliegt! Vorig jaar leek alles nog zo ver weg, zelfs in januari leek het nog een eeuwigheid te duren!
Morgen 2e keer kleedje gaan passen, kan al niet meer wachten om het nog eens aan te doen! Maar ondanks m'n gewicht nochtans hetzelfde blijft, ben ik zó bang dat het ineens niet meer zou passen, maar dat zal wel aan de stress liggen die angst
Ondertussen hoop ik natuurlijk ook dat alles stilletjes aan geregeld is!

Kleren van m'n vriend zijn in orde, die van ons zoontje worden morgen ook aangepast.
Kapsel is uitgetest, maquillage was ook een succes!
Menu's liggen klaar, boekjes kerk dienen nog alleen geplooid te worden.
Fotograaf, zaal, kerk + muziek, bloemen, huurauto, tafelschikking.. Ook allemaal oke...

Veel zal ik wel niet vergeten zijn zeker?

Manuela
4-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 552

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik12-7-2012 17:06:44

Spannend! Het komt dichtbij!
Wij hebben allebei vrijgezellen op jullie huwelijksdag :-) hihi.

Misschien nog reispassen? EHBO kitje met pleisters enz?
Decoratie zaal?
Gastenboek?

Geniet nog van die laatste voorbereidingen!

groetjes!

Manuela
4-8-2012
 Meld misbruik12-7-2012 19:39:31

Oh ja dat EHBO kitje moet nog in orde gezet worden!
Gastenboek ligt ook al klaar, maar decoratie is nog wat in opbouw.

Geniet van je vrijgezellen! Ik sta er nog altijd op te wachten xD

silvia
4-8-2012
 Meld misbruik12-7-2012 23:09:10

Hey manuela,
Wij trouwen ook 4/08 :o)
En we hebben ook een zoontje, ik denk dezelfde leeftijd (1 jaar en 1 maand).
Hoe doe je dat met je zoontje?
Wij laten tijdens de foto's de babysit hier aan huis zodat hij hopelijk nog een slaapje kan doen, zodat hij tijdens de dienst fris is ... mja meestal lukken de geplande slaapjes niet :o)

xxx

Manuela
4-8-2012
 Meld misbruik13-7-2012 9:05:27

Ons zoontje is ondertussen al z'n 2 jaar gepasseerd :) Foto is al jaartje oud ondertussen (pff zelfs dat vliegt zo snel!)
Goh ja, ik ken m'n zoontje, als er iets te doen is, slaapt die dus niet! We gaan ook proberen om tijdens de 'vrije' momenten hem even te doen rusten, maar vermits hij zo niet in elkaar steekt, denk ik dat die de hele dag wel mee zal beleven om 's avonds als een blok in slaap te vallen (hoop ik). Zoals je zelf zegt.. Geplande slaapjes lukken niet :p

Groetjes xx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...