Terug naar overzicht
Spannend! Het komt dichtbij!Wij hebben allebei vrijgezellen op jullie huwelijksdag :-) hihi.Misschien nog reispassen? EHBO kitje met pleisters enz?Decoratie zaal?Gastenboek?Geniet nog van die laatste voorbereidingen!groetjes!
Oh ja dat EHBO kitje moet nog in orde gezet worden!Gastenboek ligt ook al klaar, maar decoratie is nog wat in opbouw.Geniet van je vrijgezellen! Ik sta er nog altijd op te wachten xD
Hey manuela,Wij trouwen ook 4/08 :o)En we hebben ook een zoontje, ik denk dezelfde leeftijd (1 jaar en 1 maand).Hoe doe je dat met je zoontje?Wij laten tijdens de foto's de babysit hier aan huis zodat hij hopelijk nog een slaapje kan doen, zodat hij tijdens de dienst fris is ... mja meestal lukken de geplande slaapjes niet :o)xxx
Ons zoontje is ondertussen al z'n 2 jaar gepasseerd :) Foto is al jaartje oud ondertussen (pff zelfs dat vliegt zo snel!)Goh ja, ik ken m'n zoontje, als er iets te doen is, slaapt die dus niet! We gaan ook proberen om tijdens de 'vrije' momenten hem even te doen rusten, maar vermits hij zo niet in elkaar steekt, denk ik dat die de hele dag wel mee zal beleven om 's avonds als een blok in slaap te vallen (hoop ik). Zoals je zelf zegt.. Geplande slaapjes lukken niet :pGroetjes xx