Terug naar overzicht
Hey Sanne, wij hebben hier onze huwelijksbedankjes gekocht. Ik denk dat ze na 4 dagen al bij ons waren. Het enige nadeel is dat de verzendkosten wel duur zijn. Je betaalt er op de site en dan moet je bij levering de belgische firma nog eens betalen. Bij ons was dit €48. Maar qua service kan ik ze wel aanraden. Groetjes
ik heb er het kleedje voor ons burgerlijk huwelijk gekocht. Ik ben zeer tevreden. het is altijd een gok natuurlijk omdat je niet mag terug sturen, het model moet je staan. Maar als je een goed beeld hebt van wat je staat zou ik het zeker opnieuw doen. Ik wel geinvesteertin custom maten. Ze meten wel wat klein.Ik vind de stof ook van zeer goede kwaliteit
Een vriendin van me heeft haar bruidsjurk er gekocht bij jenjenhouse en mijn nicht heeft haar suitekleren bij lightinthebox en jenjenhouse gekocht.En het was hier vroeger dan verwacht toegekomen en ze moest er niks meer aan veranderen. Het paste haar perfect.Het kleed oogde helemaal niet zo goedkoop, het zag er als een echte bruidsjurk uit de winkel uit.Het is gewoon kwestie van heel goed uw maten op te meten en als je ergens tussenin valt gewoon de grootste maat ervan te nemen. Innemen kunnen ze altijd hier, uitpakken is veel moeilijker.groetjes
heb zojuist mijn bestelling gekregen Super tevreden hoor,mooie stof heel mooi afgewerkt,model precies zoals op de foto.het kleedje (kort model,in chiffon,zij noemen dat doek,) zat verpakt in een doosje ter grootte van een schoendoos,dus voor je het aandoet moet je wel even strijken.ik heb wel mijn maten doorgegeven je betaald een meerprijs maar kleedje past perfect!!.