Terug naar overzicht
Ik vind 3 weken in de beschermhoes nog vrij lang... Ik had een paspop om het kleed op te zetten (en een aparte kamer waar de gordijnen toekonden en de deur op slot ), dus dat was ideaal...
Ja voila ik begin dus ook te vrezen dat 3 weken veel te lang is om zo opgepropt te zitten :p Waar vind je zo'n paspop in geval van nood?
ik moest dat van mij laten hangen en daaronder een stoel plaatsen en dan de rok en sleep daarover laten hangen zodat het niet volledig uithangt maar ook wat steun heeft van die stoel. Hopelijk snap je wat ik bedoel.ik had mijn kleedje 2 dagen voor de trouw afgehaald dus ja 3 weken in de beschermhoes is inderdaad wel lang.
Bij de bruidszaak waar ik werkte werd het kleed altijd losjes ingepakt in een groot laken/dekbedovertrek zodat het niet te veel zou kreuken maar toch proper zou blijven.Als ik mijn kleedje ga afhalen ga ik het ook zo ophangen (enkel zorgen dat de AS er niet aankan :p)En als het kleedje toch gekreukt is in een badkamer hangen met veel stoom( bvb tijdens dat je doucht) door de stoom en warmte zullen de kreuken er uithangen o.a. door het gewicht van de stof en het kleed. Hopelijk heb je iets aan mijn uitleg.Groetjes
Mij hadden ze aangeraden om het zeker uit de hoes van de winkel te doen en er dan een hoeslaken over te hangen. Zo bleef het ook onzichtbaar voor nieuwsgierigen! :)
Dank u allemaal!Daar gaan we werk van maken! ;)