Terug naar overzicht
Hoi Silke,Ik zet de mijne in een mooie pot bij onze photobooth. Op sommige heb ik met foam letters al een tekstje geplakt en sommige zijn nog leeg om zelf in te vullen. Als je wegwerpcamera's op tafel legt kan je er daar mss een paar bijleggen...maar je moet inderdaad zien dat je plaats genoeg hebt en dat ze niet binnen de kortste keren vuil zijn als ze al eens smossen met eten hé.Wij gaan onze photo booth zelf maken en buiten de wolkie talkies heb ik nog de lippen en snorren,enkele gekleurde boa's en 2 verschillende fotokaders om vast te houden,hoop dat het leuke foto's gaat opleveren GroetjesNancy
Wij hadden ze op een apart staantafeltje liggen met stiften ed op de receptie en avondfeest. We hadden er ook een toffe poster bij laten maken met een leuk tekstje op wat de bedoeling ervan was:Deze wolkjes zijn er voor alleman, bewijs dat jij de leukste foto maken kan.Schrijf er jouw gedachte of boodschap op neer, zoek een leuke pose en zeg tegen de fotograaf: "neem maar een foto meneer".Levert fantastische foto's op! :-)Groetjes.
Hoi Silke, waar heb je die lippen en snorren gevonden?? ik heb al zitten zoeken maar deze nergens :-(Groetjes
Ik heb ze nog niet effectief aangekocht maar zal ze wrs hier aankopen http://www.partygraphics.be/index_static.html Je vindt er ook heel wat op,Etsy als je photobooth props intikt, maar dan zit met meer verzendingskosten.