Nu Online
Momenteel zijn er 622 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wolkie talkie

15-7-2012 10:59:17
Hoi iedereen, Wij overwegen om op ons huwelijk wolkie talkies te gebruiken. Alleen weet ik niet goed, hoe je te werk gaat... Legje per tafel een wolk en laat de mensen maar schrijven? Of leg je ze ergens apart? Vb bij onze photobooth? Waar de mensen er dan mee op de foto kunnen? Ik dacht per tafel een te leggen maar zoveel plaats is er natuurlijk ook niet op de tafels... Mensen zullen wel spontaan schrijven en zelf fotos nemen... Denk ik dan...of zelf naar de photobooth gaan met wolkje mee. Alle tips rond het praktische zijn welkom! Dank u!

Silke
6-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 768

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik15-7-2012 11:09:53

Hoi Silke,

Ik zet de mijne in een mooie pot bij onze photobooth. Op sommige heb ik met foam letters al een tekstje geplakt en sommige zijn nog leeg om zelf in te vullen.

Als je wegwerpcamera's op tafel legt kan je er daar mss een paar bijleggen...maar je moet inderdaad zien dat je plaats genoeg hebt en dat ze niet binnen de kortste keren vuil zijn als ze al eens smossen met eten hé.

Wij gaan onze photo booth zelf maken en buiten de wolkie talkies heb ik nog de lippen en snorren,enkele gekleurde boa's en 2 verschillende fotokaders om vast te houden,hoop dat het leuke foto's gaat opleveren

Groetjes
Nancy

pascale
2-6-2012
 Meld misbruik16-7-2012 11:25:15

Wij hadden ze op een apart staantafeltje liggen met stiften ed op de receptie en avondfeest. We hadden er ook een toffe poster bij laten maken met een leuk tekstje op wat de bedoeling ervan was:

Deze wolkjes zijn er voor alleman, bewijs dat jij de leukste foto maken kan.
Schrijf er jouw gedachte of boodschap op neer, zoek een leuke pose en zeg tegen de fotograaf: "neem maar een foto meneer".

Levert fantastische foto's op! :-)

Groetjes.

jamina
31-8-2012
 Meld misbruik16-7-2012 14:36:11

Hoi Silke, waar heb je die lippen en snorren gevonden?? ik heb al zitten zoeken maar deze nergens :-(
Groetjes

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik17-7-2012 9:30:05

Ik heb ze nog niet effectief aangekocht maar zal ze wrs hier aankopen http://www.partygraphics.be/index_static.html Je vindt er ook heel wat op,Etsy als je photobooth props intikt, maar dan zit met meer verzendingskosten.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...