Nu Online
Momenteel zijn er 382 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eerste pas jurk + kiezen kostuum lieverd!

15-7-2012 11:10:15
De voorbije week was echt super!

Vrijdag had ik een dagje verlof om samen met de mama mijn prachtige jurk voor de eerste keer te gaan passen. Eens aangekomen moest ik even wachten en zag ik al een ander bruidje prachtig staan wezen in haar jurk. Niet veel later kwam Veronique van JPC collection me vol enthousiasme halen om mij in mijn jurk te helpen. Toen ik het pashokje binnenging en ik mijn prachtige jurk op de kapstok zag hangen kon ik mijn enthousiasme amper verbergen, ik stond te springen om ze aan te trekken!

Ondertussen had mijn mama plaatsgenomen in de zeteltjes en was ze ongeduldig aan het wachten om me te zien stralen in mijn jurk. En dan ineens was het zover, de gordijnen gingen open en daar stond ik dan met mijn jurk aan, het gezicht van mijn mama was onbeschrijfelijk, haar smile zei genoeg, ze vond me prachtig. De aanwezige mensen stonden ook vol bewondering te kijken en zeiden één voor één dat ik echt straalde en dat dit echt MIJN jurk was, echt zo leuk om die commentaren te horen van mensen die je eigenlijk totaal niet kent!

Het was wel even wennen om zo rond te stappen met mijn jurk, maar dat zal wel beteren als ze op lengte is. Bijna een uur heb ik mijn jurk mogen aanhouden, ik stond mezelf heel de tijd te bewonderen. Een zalig gevoel, heb wel heel de tijd zitten denken 'dit is het, zo ga ik eruit zien op één van de mooiste dagen van mijn leven'. Echt een onbeschrijfelijk gevoel.

De bh en schoenen gingen perfect samen met mijn jurk. De bh werd mooi afgespeld om hem niet uit mijn jurk te laten bovenkomen zodat hij echt perfect zit. De eerste naaister zorgde ervoor dat de bovenkant van mijn jurk perfect zou zitten (ze moeten hem 4cm langs elke kant innemen, supergevoel!). Dan kwam de 2de naaister om de onderkant van mijn kleedje perfect te maken, de lagen tulle werden omhooggehouden en ze begon af te spelden en tot mijn grote angst zag ik ze ook met de schaar afkomen! (wel best even schrikken als ze zo in je jurk zitten knippen). Eens het afspelden en knippen gedaan was mocht ik mijn sluier nog eens aandoen. Het plaatje klopte echt volledig. Mijn sluier is echt superlang, maar oh zo prachtig.

De diadeem die ik wou hadden ze niet meer dus hebben ze speciaal naar Pronovias gebeld om te vragen of ze mijn diadeem nog konden bestellen, en dat kon! Oef, tegen eind augustus zou hij binnenkomen. Echt een prachtexemplaar.

Nu moet ik 17 augustus terug gaan voor mijn 2de pas, das binnen een dikke maand, kijk er al zo naar uit!

Gisteren was het dan ook de dag dat we mijn lieverd zijn kostuum gingen kiezen. We zijn samen met zijn ouders naar Wellens men in Herentals gegaan, een prachtige winkel met ongelofelijk veel keuze en een ongelofelijk vriendelijke bediening. Er werd ons ineens gevraagd welke stijl we graag hadden en ik mocht direct het stukje stof van mijn jurk laten zien zodat ze dan direct het juiste hemd konden meenemen.

Mijn lieverd heeft tientallen verschillende kostuums aangehad en uiteindelijk is het er een geworden van Hugo Boss, niet mijn eerste keuze maar hij vond dit toch het beste, wie ben ik dan om moeilijk te doen :-) Ik kreeg wel een krop in mijn keel als ik hem zag staan met zijn hele outfit aan, het eerste wat in me opkwam was 'DAMN die ziet er geweldig sexy uit!'. Mijn schoonvader heeft ineens ook een nieuw kostuum gekocht, zo fier dat hij was, echt leuk om te zien. Hij vroeg constant aan mij en Lynn vind je het mooi, is het goed zo? Echt schattig hoe enthousiast ze zijn :-)

Als verrassing sleurde mijn schoonmoeder me mee naar een klein schoenenwinkeltje ergens in de buurt van Herentals, daar heb ik van haar een PRACHTIG paar schoenen gekregen! Ik vind ze zo mooi dat ik ze ga aandoen voor ons wettelijk huwelijk, nu is het enkel nog een kwestie van een kleedje te vinden dat bij de schoenen past (echt de omgekeerde wereld!).

De maten van onze ringen zijn ook doorgegeven dus we kunnen weer heel wat afvinken op onze to-do lijst!

Aan alle bruidjes die volgende week trouwen, geniet ervan!

P.s.: Nog 67 dagen, WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!

Lynn
21-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 620

frida
6-2-2010
 Meld misbruik15-7-2012 12:06:29

leuk toch dat je droomkleedje hebt gevonden!!!!!!!!!

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik15-7-2012 13:25:56

Wat een leuk verslagje! Ben zo blij voor jullie! Nog veel succes met de verdere voorbereidingen!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik15-7-2012 18:57:38

Super leuk!!!
Mijn 1ste pas was op 20 april dus ik tel nu af naar de 2de pas op 7 augustus!
Maar echt leuk als je jezelf zo kan bewonderen é :-)!!!

groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...