Terug naar overzicht
Ik zou het niet weten, heel veel succes alvast!! Jullie trouwen een dag voor ons zie ik :DHoever staan jullie al?
Hey StephanieWij trouwen op 2 dagen (21/9 is het ons wettelijk huwelijk en 22/9 is het de receptie, ceremonie en avondfeest), dus eigenlijk trouwen we ook wel tegelijk met jullie! :-)Het begint hier goed op te schieten. Om het niet te lang te maken ga ik even snel opsomming van wat we nog moeten doen:Nog te doen:- proefkapsel en make-up voor beide dagen (21/9+22/9)- Jurk + lingerie wettelijk huwelijk - Outfit bruidegom wettelijk huwelijk- Bruidsboeket + corsage bruidegom + bloemendecoratie wettelijk huwelijk doorgeven (bloemiste is al wel gekozen)- Definitieve gastenlijst doorgeven aan zaal (maar dat kan toch pas op het laatste moment)- Speeches schrijven- Route van huis naar feestzaal paar dagen op voorhand checken (wegenwerken enzo)- Vervoer regelen van feestzaal naar hotel voor ons en onze gasten die blijven overnachten- Firma zoeken voor het vriesdrogen van mijn bruidsboeket- Noodtas samenstellen- Witte loper voordeur- Tafelplanning- Kaartjes plaatsaanwijzing- Drukwerk (ceremonieboekjes, menukaarten, bedankkaartjes, naamkaartjes, ...)- Muziekinstallatie zoeken voor de receptie op locatie- Volledig ceremonie in elkaar steken- Juwelen zoeken voor 22/9- Schoenen bruidegom voor 22/9- Outfit bruidsmeisje- Nog veel decoratiemateriaal bestellen - Afspraken met verschillende leveranciers- Menu voor de landenbuffetten kiezenAl bij al valt het nog meer hoor, maar het zijn die kleine dingen die zoveel tijd in beslag nemen he :-)Hoe staat het bij jullie?
Wij doen het ook op 2 verschillende dagen 20 september trouwen we voor de wet en 22 september HET feest :DNog te doen:Proefkapsel vinden wat me zintBruidsboeket en decoratie in de kerkTafelindelingBedankjes Speech van bruidegom moet nog geschreven wordenUitnodigingen moeten nog afgedrukt wordenTrouwringen zijn in de maakMenu kiezen doen we in 2 weekjesKledij bruidsjonkerIk wil ook zulke snorretjes maken en lipjes voor op de foto moet nog eens zoeken hoe ik dit ga doen hahaGroetjes