Nu Online
Momenteel zijn er 454 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Stola en paraplu's, photobooth?

15-7-2012 19:37:00
Hellow...
Bruidjes, zou ik me van een stola moeten voorzien???
We trouwen 18 augustus en hopen natuurlijk op goed weer.
Maar zou'k toch mezelf voorzien van een stola moest het wat frisser zijn??
Waar kan ik dit kopen??
.
Paraplu's!! das nog zoiets!! we zitten dan normaal putje zomer, maar met dit weer vraag ik me toch wel af of ik dit ook niet al beter koop?? :-)
.
Photobooth.... ik had zelf al (lees: mijn mama) snorren, lippen enz.. uitgeknipt. maar tijd en goesting ontbreken mij om verder te knutselen..
Nu had ik hier op foto's van een bruidje gezien dat zij van die plastic-achtige, foam, snorren & lippen had.
Weet iemand waar ik dit kan kopen... online via etsy is een optie maar met nog maar 33 dagen op te teller vind ik dit mss toch wat riskant!
..
ps: al 71 van de 112 bevestigingen te gaan.. nog minder als 2 weken om te bevestigen..
hooooop echt dat ik niemand moet gaan na lopen... (wat waarschijnlijk wel zo gaat zijn)
en ondertsn al 1 slechte reactie gehad dat we een bepaald koppel niet hebben uitgenodigd...achja..
Fijne zondag!!!

An
18-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 807

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik15-7-2012 19:45:35

Hoi An,

Een stola moet je zelf zien of het mooi past bij je kleed of niet...
Ik heb zo een tunnelstola gepast, maar ik vond dat het mijn kleed te veel verstopte...dus ik neem er geen ;-)!

Zou je mama of een vriendin eventueel mee kunnen helpen knutselen aan je accessoires voor de photo booth?
Via Etsy is idd riskant...hoewel ja, een 3-tal weken is een maximum voor een bestelling normaal (tenzij douane je pakje tegenhoudt).

Wij zitten aan 78/112 bevestigingen ongeveer, ze hebben nog tot 1 augustus...

groetjes!

Julie
30-3-2013
 Meld misbruik15-7-2012 20:45:07

Net een leuke site ontdekt in verband met paraplu's : parapluverhuur.be blijkbaar kan je hier paraplu's huren en betaal je enkel wanneer je ze gebruikt

groetjes

christel
13-10-2012
 Meld misbruik15-7-2012 21:09:58

Hey ann hopelijk heb je geen paraplu s nodig maar bij jagre in deurne hebben ze witte paraplu s in hartvorm ook tof voor de foto s gr

Emilie
25-8-2012
 Meld misbruik16-7-2012 16:38:44

Hoi An,

Wij trouwen een weekje na jou, spannend :-) :-) :-), en ik heb juist ook nog wat spulletjes via Etsy besteld. Ik heb er duidelijk bij vermeld dat het voor 25/08 gaat en ik heb idd iemand gehad die zij dat het te riskant is, maar andere hebben het dan weer snel kunnen opsturen.

ik heb ook wel een dansvloersticker besteld, misschien kan je dit ook gebruiken als achtergrond? www.tutje-en-kiki.com , heb hem vandaag gekregen en het is echt origineel!

Je kan het altijd eerst eens per e-mail vragen of het hen lukt om het je op tijd te bezorgen.

Veel succes!

Emilie

Charlotte
18-8-2012
 Meld misbruik16-7-2012 17:42:31

Maar An, 18 augustus wordt het sowieso mooi weer! ;-) Toch ga ik ook een sjaal/stola voorzien (mijn mama gaat er eentje maken)... en ik denk ook een paraplu, want wij hebben geen binnenlocatie voor foto's...

caro
18-8-2012
 Meld misbruik18-7-2012 21:12:11

Hoi ,

Wij trouwen ook 18 augustus en ik zit met hetzelfde dilemma of ik nog een stola zou voorzien en paraplu's. Moeilijk hé! Maar die zomer zal toch wel een keertje beginnen laat ons maar duimen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...