Terug naar overzicht
Hoi An,Een stola moet je zelf zien of het mooi past bij je kleed of niet...Ik heb zo een tunnelstola gepast, maar ik vond dat het mijn kleed te veel verstopte...dus ik neem er geen ;-)!Zou je mama of een vriendin eventueel mee kunnen helpen knutselen aan je accessoires voor de photo booth?Via Etsy is idd riskant...hoewel ja, een 3-tal weken is een maximum voor een bestelling normaal (tenzij douane je pakje tegenhoudt).Wij zitten aan 78/112 bevestigingen ongeveer, ze hebben nog tot 1 augustus...groetjes!
Net een leuke site ontdekt in verband met paraplu's : parapluverhuur.be blijkbaar kan je hier paraplu's huren en betaal je enkel wanneer je ze gebruiktgroetjes
Hey ann hopelijk heb je geen paraplu s nodig maar bij jagre in deurne hebben ze witte paraplu s in hartvorm ook tof voor de foto s gr
Hoi An,Wij trouwen een weekje na jou, spannend :-) :-) :-), en ik heb juist ook nog wat spulletjes via Etsy besteld. Ik heb er duidelijk bij vermeld dat het voor 25/08 gaat en ik heb idd iemand gehad die zij dat het te riskant is, maar andere hebben het dan weer snel kunnen opsturen.ik heb ook wel een dansvloersticker besteld, misschien kan je dit ook gebruiken als achtergrond? www.tutje-en-kiki.com , heb hem vandaag gekregen en het is echt origineel!Je kan het altijd eerst eens per e-mail vragen of het hen lukt om het je op tijd te bezorgen.Veel succes!Emilie
Maar An, 18 augustus wordt het sowieso mooi weer! ;-) Toch ga ik ook een sjaal/stola voorzien (mijn mama gaat er eentje maken)... en ik denk ook een paraplu, want wij hebben geen binnenlocatie voor foto's...
Hoi ,Wij trouwen ook 18 augustus en ik zit met hetzelfde dilemma of ik nog een stola zou voorzien en paraplu's. Moeilijk hé! Maar die zomer zal toch wel een keertje beginnen laat ons maar duimen.