Nu Online
Momenteel zijn er 382 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

AANZOEK DOOR MADONNA

16-7-2012 10:24:10
Hallo allemaal, Wij zijn het gelukkige stel dat mede door MADONNA gaat trouwen. Zondag 8-7-2012 (Ziggo Dome, Amsterdam) vroeg ze tijdens haar concert of er iemand in de zaal was die zijn vriend(in) ten huwelijk wilde vragen! Ik stond vooraan en begon te gillen, plots richt ze de microfoon naar mij toe, tja en toen heb ik mijn vriend maar ten huwelijk gevraagd! Ach, we zijn al 21 jaar samen ( en nooit plannen gehad om te trouwen), maar vinden dit zo origineel dat we dus volgend jaar zomer in het huwelijksbootje stappen!! Het bijzondere vind ik dat we beiden van te voren niets wisten van een aanzoek, we zijn dus beiden verrast!!! Hierbij een YouTube filmpje van het aanzoek!! http://www.telegraaf.nl/prive/12521887/__Beelden_aanzoe... Hier heeft iemand de beelden vanaf het scherm gefilmd, waardoor wij duidelijk in beeld zijn!! http://www.youtube.com/watch?v=mn3ckjG3Uoc&feature=yout... Mijn vraag is eigenlijk of er iemand een leuke, hippe moderne locatie weet voor ons feest! We wonen in Maastricht ( bij Lanaken) en zoeken iets in ( Belgisch) Limburg We willen alleen een avondfeest en denken aan een soort disco-party. Liefst met drankenforfait en wat hapjes , we hebben zo'n 125 gasten. weet iemand ook een richtprijs? We hebben MADONNA ook uitgenodigd, maar weten niet zeker of ze komt, hahahahahahaha Groetjes, Marcel en Daisy

daisy
16-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1102

Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik16-7-2012 10:35:57

Hallo Daisy,
Juist het filmpje eens bekeken en het is super!
Alvast veel plezier met de voorbereidingen.
Groetjes

sonja

Meld misbruik16-7-2012 10:55:09

Dat heeft serieus de pers gehaald !
En met advies en al van een experte
Proficiat en hopelijk zal je vlug een mooie locatie vinden !

Sandro

Meld misbruik16-7-2012 11:26:22

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...