Nu Online
Momenteel zijn er 345 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

rijst/bloemblaadjes/lavendel/... gooien

16-7-2012 14:52:21
Hey allemaal,

misschien een stomme vraag, maar zijn er koppels die bloemblaadjes of rijst of dergelijke voorzien om te gooien voor als je de Kerk uitkomt??
Het is misschien een beetje cliche, maar ik vind het wel heel leuk!!
Wordt dit nog gedaan? En voorzien jullie dit zelf??

Groetjes

Ann
14-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 931

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik16-7-2012 14:59:09

hey wij gaan dit zeker nog doen. Rijst mag wel niet overal meer,dus wel even checken.

Wij voorzien papieren kokertjes met rijst die dan worden uitgedeeld door een paar slachtoffers bij het buitengaan.

Elke
13-7-2012
 Meld misbruik16-7-2012 15:37:34

Wij hebben rozenblaadjes voorzien om te gooien. Rijst wilden we niet, omdat het overal kruipt en wij daarna nog foto's moesten laten nemen. Om dan met een opsteekkapsel vol kleine rijstkorrels te zitten... neen, bedankt!
De rozenblaadjes gaven echt een mooi effect.

debora
18-7-2014
 Meld misbruik16-7-2012 15:53:35

Hey,

Wij houden toch ook nog van cliché hoor!

Maar denk ook wel dat we voor rozenblaadjes gaan ipv rijstkorrels, om dezelfde reden als Elke :-)

Groetjes

Sophie
18-8-2012
 Meld misbruik16-7-2012 16:02:30

Elke,

waar hebben jullie de rozenblaadjes gekocht? En welke kleuren hebben jullie genomen en hoeveel (kg?)?

Bedankt!

Elke
13-7-2012
 Meld misbruik16-7-2012 16:36:21

Wij hebben de rozenblaadjes zelf geplukt uit eigen tuin. Dat was ivoor en lichtroze. We hadden twee kleine mandjes (half gevuld) voor de bruidsmeisjes om te strooien voor mij, tijdens de intrede in de kerk en ook nog eens bij de uittrede. We hadden ook nog een mand dat op het einde van de kerk stond en de mensen konden gewoon een greep doen in de mand. Ongeveer 15 mensen hadden een handje vol rozenblaadjes en dat was meer dan voldoende. Ik denk dat we in totaal een 30tal grote rozen hebben gebruikt.

Sophie
18-8-2012
 Meld misbruik17-7-2012 8:34:45

Bedankt!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...